Anky niet met Salinero maar met Painted Black naar Spelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 11:08

Nikka schreef:
Muca schreef:
Sorry hoor Nikka, hoe kun je nou zeggen dat salinero niet meer is wat ie geweest is? Volgens mij heeft ie nog pas geleden 2 wereldbeker kwalificaties gewonnen en op het EK in Windsor ook nog een een bronzen medaille gehaald. Dat er nu andere combinaties zijn die boven Anky met Salinero kunnen scoren, zegt niets over de kwaliteiten van Salinero.

Ik vind dat Anky hem heel slim en heel ervaren rijdt, maar ik vind hem achter niet zo goed meer als dat hij geweest is. Als je hem in Windsor in de Special ziet is hij achter soms gewoon echt ongelijk met name in de passage en piaffe.

Salinero heeft bijna zijn hele GP-leven al achter kort-lang gepassageerd, dus daar zal ze wel geen rekening mee hoeven te houden. ;)

SanderD

Re: Anky niet met Salinero maar met Painted Black naar Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 13:29

Het hoofdprobleem met Salinero is denk ik dat hij op zijn top is. Hij wordt niet echt minder (87% in de kür is super natuurlijk) maar hij wordt ook al een lange tijd niet beter. En om te winnen van Totilas heb je elke stijgende lijn nodig denk ik.

Overigens volg ik Painted helemaal niet, dus ben benieuwd wat hij momenteel loopt, het verschil met Salinero zal wellicht kleiner geworden zijn.

samoth

Re: Anky Piet met Salinero maar met Painted Black naar Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 19:18

Piet.... :+

zie die titel :P