Jeetje, ik schrok echt van dit bericht! Flew heel veel sterkte de komende tijd!
AnoukNicole
Geplaatst: 17-11-09 21:03
Beste Flew,
Veel sterkte met het verlies van je beste maatje!
vuurneon
Geplaatst: 17-11-09 21:05
Mayra, heeel veel sterkte met dit vreselijke verlies. Afschuwelijk dat je dit ook hebt zien gebeuren... Jij kan er niets aan doen, het is en blijft een dier die onvoorspelbaar kan zijn. Helaas is het voor Nans heel treurig afgelopen...
Ben wel opgelucht om te horen dat de automobilist niets heeft! Lijkt mij voor hem ook een afschuwelijke ervaring. Hoop dat hij het ook een plekje kan geven.
Ah Mayra.. arme Nans, arme jij Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.
Annelieke111
Geplaatst: 17-11-09 21:49
Kleine, dappere Nans die er niet meer is.. Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie! Nogmaals heel veel stekte met de verwerking van dit grote verlies!!
We reden maandag avond nog langs met de auto en ik vroeg me al af wat al die politie auto's daar deden.. Toen was ik al een beetje bang dat er iets met een van de paarden daar zou zijn....jeetje dit had ik niet verwacht...
Wat heftig.. Flew, ontzettend veel sterkte met dit zware verlies.
Marrit13
Geplaatst: 18-11-09 09:02
"Onze Nans" is niet meer.. Lieve gekke Nans.. We zullen hem nooit meer vergeten. Lieve Mayra, vreselijk veel sterkte met het verwerken van dit zware verlies..
sterkte verschrikkelijk als zoiets gebeurd, en helemaal als jet het zelf ziet gebeuren
Arnyek
Geplaatst: 18-11-09 09:40
Geen woorden voor...
Heel veel sterkte! Hopelijk gaat het beeld een keer van je netvlies af... En wat eng dat zo'n groot ongeluk in zo'n klein hoekje zit, waar niemand iets aan kan doen.
Laatst bijgewerkt door Arnyek op 18-11-09 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Dani_
Geplaatst: 18-11-09 09:52
Jeetje, wat verschrikkelijk zeg!!! Ik krijg het er helemaal koud van... Dit is echt je ergste nachtmerrie die uitgekomen is. Heel, heel veel sterkte en kracht toegewenst aan Flew... Meer weet ik echt niet te zeggen...