Automobilist rijdt paard dood in Boekel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:01

Maar ja de kop van dit topic laat ook al te wensen over,die wijst al beschuldigend naar de automobilist. Echt een telegraaf kop. Een betere kop zou bijvoorbeeld zijn Pony komt om bij ongeval in Boekel

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:01

Kirstjuhh schreef:
Ziet er uit aslof er hard is gereden..

..??... :Z

Verschrikkelijk wat er gebeurt is! Voor zowel bestuurder als eigenaar!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:02

Sterre schreef:
Natuurlijk vreselijk voor het paard en vooral voor zijn eigenaren, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor de bestuurder van de auto wel erg fijn vind dat hij er nog zo goed vanaf is gekomen :\ .
Ook al wordt daar te hard gereden, een paard hoort daar niet moederziel alleen te lopen en al helemaal niet in het donker...

Het paard kan wel ontsnapt zijn. ;)
Het loopt daar echt niet express hoor ..
Het kan ook nog dat kwajongens hem los hebben gelaten.

Arm beest ..

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:05

Sjee wat een schrik moet dat geweest zijn. :oo Wat een erg ongeluk! Sterkte aan de bestuurder :(:) En natuurlijk ook sterkte aan de eigenaar van het paard!

Estelle

Re: Automobilist rijdt paard dood in Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:40

Wat erg voor alle partijen !! Sterkte..

Moet zeggen dat ik het eigenlijk erg stijlloos vind dat ze de foto's van het paard gewoon laten zien. Als er een persoon word dood gereden bij een ongeluk laten ze dat toch ook niet zien...

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:55

Jeetje wat verschrikkelijk! Er wordt inderdaad vaak te hard gereden op die weg, is geen fijne weg om overheen te gaan... Wat sneu voor de eigenaar ook!

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:25

veel sterkte voor de eigenaar/ren van het paard
en voor de automobilist
erg vreselijke beelden maar denk dat het voor het paard het beste zo is hij zag er vreselijk uit

lucky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:30

jeetje dat is schrikken voor de bestuurde zo in eens een paard voor je auto
wel heel erg van het paard

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:31

SSDesign schreef:
Jeetje wat verschrikkelijk! Er wordt inderdaad vaak te hard gereden op die weg, is geen fijne weg om overheen te gaan... Wat sneu voor de eigenaar ook!

ik ken niemand van 25 jaar,die om half 1 s'nachts zich aan de toegestane snelheid houdt....
maar goed,gelukkig heeft de bestuurder niets toch?
Dat is het belangrijkste....
Het paard was op slag dood....heeft er waarschijnlijk niets van gevoelt...ik heb het met de eigenaar te doen,het zal je paard maar wezen!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:33

geerke schreef:
SSDesign schreef:

ik ken niemand van 25 jaar,die om half 1 s'nachts zich aan de toegestane snelheid houdt....
maar goed,gelukkig heeft de bestuurder niets toch?
Dat is het belangrijkste....
Het paard was op slag dood....heeft er waarschijnlijk niets van gevoelt...ik heb het met de eigenaar te doen,het zal je paard maar wezen!

Ook al had de automobilist wat minder hard gereden, dan was het paard waarschijnlijk ook dood geweest... ;) Of in ieder geval geraakt... En niet alleen 's nachts wordt er vaak te hard gereden, ook overdag hoor ;)

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:33

Estelle schreef:
Als er een persoon word dood gereden bij een ongeluk laten ze dat toch ook niet zien...

Dacht je dat ?
Mijn oom is een paar maanden geleden verdronken in een sloot bij zijn volkstuin, nadat hij waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad, en smiddags stonden de foto's en filmpjes al op internet hoor......heel triest !!

marieke1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:37

Gats zeg, wat erg om dit te moeten lezen en zien.

Vanmiddag is mijn paardje ontsnapt tijdens een wandeling (zie: [HK] Het tuigpaard.. alles behalve standaard!! deel 3!). Ze heeft een heel eind over de dijk gerend, maar gelukkig heb ik haar weer terug. Als ik dit dan zie besef ik maar weer hoeveel geluk we hebben gehad.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:38

darwin schreef:
Dacht je dat ?
Mijn oom is een paar maanden geleden verdronken in een sloot bij zijn volkstuin, nadat hij waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad, en smiddags stonden de foto's en filmpjes al op internet hoor......heel triest !!
:oo :oo :oo Dat méén je toch niet?? Ik vind dat wel heel respectloos.
Ook het paard.. Laat dat dan idd inderdaad niet zien, dat is/kan erg schokkend ervaren worden door de eigenaren.

Offtopic: Ik ken een site waar ze wel foto's laten zien van mensen die in het verkeer overleden zijn. Maar dat gaat om foto's van vooral Oost Europeanen volgens mij (niet uit NL in ieder geval). De site gaat over respect voor de Brandweer e.d.

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:41

[/quote]
Dacht je dat ?
Mijn oom is een paar maanden geleden verdronken in een sloot bij zijn volkstuin, nadat hij waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad, en smiddags stonden de foto's en filmpjes al op internet hoor......heel triest !![/quote]

Dacht dat je dat soort dingen nooit te zien kreeg, vind ik ook verschrikkelijk !Vind ik echt NIET kunnen, denk een beetje aan de nabestaanden denk ik dan :o

Wibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:45

Ik vind het echt triest, voor iedereen die er bij betrokken is.
Enne, zou jij je wel 's nachts je keurig aan de snelheid houden op zo'n weggetje?

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:48

Zo die man heeft geluk gehad..die auto!
Die foto's van dat paard had ik nou weer net niet hoeven zien.. arm dier |(

nomercy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:55

Bah wat verschrikkelijk dit, zowel voor de bestuurder van de auto als voor de eigenaren van de pony. ;(
Dit wens je niemand toe!

Gitta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:38

Het zou je maar gebeuren!
Ik kan me ook wel voorstellen dat de automobilist de schrik van zijn leven heeft gehad.

DaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:44

Heel heftig!

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:52

heel erg voor alle partijen!
Maar ook als er bijv. 50 gereden zou zijn, kun je dit niet voorkomen!
Ineens uit het niets een pony van misschien 250kg voor je koplampen...
Wat heeft die automobilist geluk gehad!
Ik hoop dat hij ergens zijn materiele schade kan verhalen, dat is zo te zien geen klein bericht!
sterkte voor de eigenaar!
En beterschap voor de automobiist! (geloof me die heeft geremd voor zijn leven)

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 04:02

ik kan erin komen dat iedereen denkt dat hij te hard gereden heeft,maar dan nog je verwacht ook niet midden in de nacht een paard voor je auto.
over de omheining mijn paard vliegt vaker door de omheining als er luchtballonen zijn enzv..als een paard ergens voor schrikt dan houdt een goede omheining ze soms nog niet tegen.
ik vind het sneu voor de eigenaren
en hoop dat de bestuurder er niet te veel van overhoudt,
erg jammer voor de pony dat verdient geen een beestje

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 04:49

jeetje sterkte voor de eigenaren van het paard. maar ook aan de bestuurder !!

dit is op het verkeerde moment op de verkeerde plek :(

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-09 08:10

*Cchanny: Ik heb nergens een oordeel gegeven of het hek misschien niet goed was, of dat kwajongens een hek hebben open gezet, of dat er te snel is gereden oid :? . Ik heb alleen gezegd dat een paard daar niet moederziel alleen hoort te lopen ;) .

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 08:51

Sjukke schreef:
darwin schreef:
Dacht je dat ?
Ook het paard.. Laat dat dan idd inderdaad niet zien, dat is/kan erg schokkend ervaren worden door de eigenaren.

Offtopic: Ik ken een site waar ze wel foto's laten zien van mensen die in het verkeer overleden zijn. Maar dat gaat om foto's van vooral Oost Europeanen volgens mij (niet uit NL in ieder geval). De site gaat over respect voor de Brandweer e.d.

tja is tegenwoordig "normaal" om te laten zien dat iemand is overleden op tv/internet.
mijn broer is 14 jaar geleden verongelukt en ook toen was t al zo.
heb op tv moeten zien hoe hij afgevoerd werd onder wit laken met de lijkenauto.
ik zal dat beeld nooit meer vergeten!
filmmakers snappen niet wat zoiets met de betrokkenen doet,en gaat blijkbaar alloemaal om kijkcijfers

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 10:35

Sjukke schreef:
darwin schreef:
Dacht je dat ?

Wat denk je van ongeidentificeerde personen, kijk maar op de politie site en ze staan er op met fotos en alles, mocht iemand ze herkennen neem contact op met de politie.
Staan dus wel degelijk online helaas'.
Overigens is dit absoluut geen aanval tegen jou !

darwin gecondoleerd nog