Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre schreef:Natuurlijk vreselijk voor het paard en vooral voor zijn eigenaren, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor de bestuurder van de auto wel erg fijn vind dat hij er nog zo goed vanaf is gekomen.
Ook al wordt daar te hard gereden, een paard hoort daar niet moederziel alleen te lopen en al helemaal niet in het donker...
SSDesign schreef:Jeetje wat verschrikkelijk! Er wordt inderdaad vaak te hard gereden op die weg, is geen fijne weg om overheen te gaan... Wat sneu voor de eigenaar ook!
geerke schreef:SSDesign schreef:Jeetje wat verschrikkelijk! Er wordt inderdaad vaak te hard gereden op die weg, is geen fijne weg om overheen te gaan... Wat sneu voor de eigenaar ook!
ik ken niemand van 25 jaar,die om half 1 s'nachts zich aan de toegestane snelheid houdt....
maar goed,gelukkig heeft de bestuurder niets toch?
Dat is het belangrijkste....
Het paard was op slag dood....heeft er waarschijnlijk niets van gevoelt...ik heb het met de eigenaar te doen,het zal je paard maar wezen!
Estelle schreef:Als er een persoon word dood gereden bij een ongeluk laten ze dat toch ook niet zien...
darwin schreef:Dacht je dat ?
Mijn oom is een paar maanden geleden verdronken in een sloot bij zijn volkstuin, nadat hij waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad, en smiddags stonden de foto's en filmpjes al op internet hoor......heel triest !!
Sjukke schreef:darwin schreef:Dacht je dat ?
Mijn oom is een paar maanden geleden verdronken in een sloot bij zijn volkstuin, nadat hij waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad, en smiddags stonden de foto's en filmpjes al op internet hoor......heel triest !!![]()
![]()
Dat méén je toch niet?? Ik vind dat wel heel respectloos.
Ook het paard.. Laat dat dan idd inderdaad niet zien, dat is/kan erg schokkend ervaren worden door de eigenaren.
Offtopic: Ik ken een site waar ze wel foto's laten zien van mensen die in het verkeer overleden zijn. Maar dat gaat om foto's van vooral Oost Europeanen volgens mij (niet uit NL in ieder geval). De site gaat over respect voor de Brandweer e.d.
Sjukke schreef:darwin schreef:Dacht je dat ?
Mijn oom is een paar maanden geleden verdronken in een sloot bij zijn volkstuin, nadat hij waarschijnlijk een hartaanval heeft gehad, en smiddags stonden de foto's en filmpjes al op internet hoor......heel triest !!![]()
![]()
Dat méén je toch niet?? Ik vind dat wel heel respectloos.
Ook het paard.. Laat dat dan idd inderdaad niet zien, dat is/kan erg schokkend ervaren worden door de eigenaren.
Offtopic: Ik ken een site waar ze wel foto's laten zien van mensen die in het verkeer overleden zijn. Maar dat gaat om foto's van vooral Oost Europeanen volgens mij (niet uit NL in ieder geval). De site gaat over respect voor de Brandweer e.d.