liedje89 schreef:Is hardstikke waar maar deze mensen kiezen ervoor om in de top mee te rijden, het is een logisch gevolg dat zij veel media aandacht krijgen en dus een voorbeeld functie. Anky van Grunsven kiest daar zelfs heel bewust voor door een rol as abasadrice van de dierenbe4scherming op zich te nemen. Dan is het toch ook zeer logisch dat wanneer er twijfels zijn over haar methodes dat mensen zichdaar drukker over maken dan wanneer pietje 524 op een te kleine pony stapt. Het is voor het grote publiek namelijk veel makkelijker te zien dat pietje 524 wel eens een foutje maakt en dat pietje 524 misschien niet zo'n goed voorbeeld geeft.
Ik zie best in dat dit niet is wat anky doet maar ik vind het altijd zo'n verschrikkelijke dooddoener dat wanneer er discussie is over een punt bijv. bit/bitloos, sedatie met scheren, rollkur er meteen geroepen word nou ja dan moeten we ze dus maar vrijlaten. Omdat men zich van 1 punt afvraagt of het wel helemaal eerlijk is tegen over je paard.
was het maar 1 punt waar tegenaan wordt geschopt... tuurlijk mag je overal je vraagtekens bij hebben maar om meteen te zeggen dat de anderen het fout doen, omdat het anders gebeurd dan wat jezelf doet, gaat mij veel te ver.