Miss_Favre schreef:Misschien moet je er eens langs gaan om het zelf te zien voor dat jij je 'domme' reactie schrijft, of even mijn reactie, en van de andere mensen lezen die er dichtbij staan...
Deze paarden hebben GEEN schuilplek waar ze allemaal in kunnen, staan 365 dagen per jaar tot hun knieeën in de blubber op een veel te kleine plek, en niet alleen nu met hevige regenval, maar ALTIJD. Ik vind dit niet te vergelijken met een paddock/wei waar onze paarden met dit weer in wat blubber staan...
Bovendien, zoals eerder door meerdere mensen geschreven, zijn de paarden te mager, zijn ze gewond, en sommige hebben infecties en drukkingen. Met die dikke vachten die ze nu hebben lijken ze misschien minder dun, maar ze zien er niet gezond uit.

Ik heb de indruk dat mensen gewoon niet lezen wat mensen die de werkelijke situatie kennen er van vinden. Deze situatie valt NIET te vergelijken met paarden die nu in een blubberland staan, maar die daarnaast wel een mooie droge stal heb. Zo staan mijn paarden er ook zelf bij op het moment. Maar mijn eigen paard zou geen 10 min mogen staan zoals deze paarden er bij staan !!! Dan verkies ik echt de droge 23/24 u stal boven dit als er geen andere keuze is...
En het is zo jammer dat deze paarden vergeleken worden met de paarden die op stal gehouden worden. Dit is niet de manier van natuurlijk paarden houden. Op een erg klein stukje met een bar slechte omheining en geen fatsoenlijk droog schuilhok.
Diegene die dit goedkeuren: echte dierenvrienden zijn jullie !!! (lees: sarcastisch)