Dan is het goed!
En ik zal het vragen. Ik ga meteen onderzoek doen!
Want ik wil wel weten of zijn komkommer dan geen zeer doet, Ik denk dat hij een trapje gebruikt, wat jij Sundancer?!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sundancer schreef:Giolli schreef:Livanna:
Dan is het goed!En ik zal het vragen. Ik ga meteen onderzoek doen!
Want ik wil wel weten of zijn komkommer dan geen zeer doet, Ik denk dat hij een trapje gebruikt, wat jij Sundancer?!
Huuuuuuuuuh, volgens mij word ik oud ofzo..... wat bedoel je nou precies?
Sundancer schreef:Giolli schreef:Livanna:
Huuuuuuuuuh, volgens mij word ik oud ofzo..... wat bedoel je nou precies?
Wat denk jij, waarom gaat de sint op het paard, En niet op de pony ? gaat zijn komkommer *geslachtsdeel/edeledeel/henkie* er niet aan?
jij bent immers een man hé?
Livanna schreef:Giolli schreef:Livanna:
Ik denk dat er niet veel gevoel meer in die 500 jaar oude komkommer zit
DAT BETEKEND! dat zijn sperma ook op is geraakt, dat kan dus ook geen zeer meer doen. Jongens, ik heb onderzoek gedaan!
zonder studie! Sundancer schreef:Giolli schreef:Livanna:
Huuuuuuuuuh, volgens mij word ik oud ofzo..... wat bedoel je nou precies?Wat denk jij, waarom gaat de sint op het paard, En niet op de pony ? gaat zijn komkommer *geslachtsdeel/edeledeel/henkie* er niet aan?
jij bent immers een man hé?
Ja livanna: Dat zeg je toch niet?!
Livanna schreef:Giolli schreef:Livanna:
Ik denk dat er niet veel gevoel meer in die 500 jaar oude komkommer zit
Dat zal m zijn!![]()
WACHT EENS EVEN!DAT BETEKEND! dat zijn sperma ook op is geraakt, dat kan dus ook geen zeer meer doen. Jongens, ik heb onderzoek gedaan!
zonder studie!
Sundancer schreef:Daarom rijd de sint op een hengst.......
Ach, dat arme beest voelt allang die komkommer in zijn ruggegraat prikken als de sint opgewonden word. Arm beest...
Je zou er maar een van 500jaar oud in je nek hebben liggen, geen wonder dat de sint niet draaft...

Livanna schreef:Sundancer schreef:Daarom rijd de sint op een hengst.......
Ach, dat arme beest voelt allang die komkommer in zijn ruggegraat prikken als de sint opgewonden word. Arm beest...
Je zou er maar een van 500jaar oud in je nek hebben liggen, geen wonder dat de sint niet draaft...
Zou hij verhard zijn?
en hoeveel zat er in een balza van een haan ?
Cayenne schreef:Deze waardigheid laat hem ook niet toe te reizen met het openbaar vervoer. Nee, de Sint rijdt uitsluitend op een paard, en wel een exemplaar met "een witbeschimmeld uiterlijk".
Sundancer schreef:Giolli schreef:En beschimmeld speculaas Yessy, dat snap je toch wel?!
En ik maar denken dat het poedersuiker was!

Daarna wordt je wel vowassener in dit onderwerp, en begin je meer te weten te komen over onze schimmelheil... HO! sorry!
Goedheiligman!