Woow super mooie foto's zeg! Ik hoop dat je hier ook een topic plaats met heeeeeeeeeeeel veel foto's! Of kunnen we ze ook op een site bekijken als je klaar bent?
hee gave foto's zeg hypofocus... Heb je ook foto's gemaakt van de gekeurde paarden??
Anoniem
Geplaatst: 24-10-09 23:08
Nee, ik ben alleen op de show geweest. De keuring wordt al door zó veel fotografen op de foto gezet, en daar kun je weinig creatiefs mee. Da's meer lopende band werk; ieder paardje in dezelfde houding op de foto zetten. Dus dat had voor mij niet echt een meerwaarde.
Ben vanacht weer thuis gekomen na 4 dagen Leeuwarden met 3 andalusiers voor de show. Veel super shos gezien een aantal alleen met oefenen vanaf woesndag. Tijdens de show heb ik niet alles kunnen volgen omdat ik natuurlijk zelf mee moest rijden. Was super georganiseerd. Zoveel vrijwillligers die hun uiterste best deden!!!
Was geweldig om mee te mogen tijden. Zeker de eerste avond met zoveel publiek zeeeeeer indrukwekkend. Gelukkig reageerde de paarden er goed op. Ga nu eerst eens wat "puinruimen" thuis. De jongens op de wei zetten.Ze hebben sinds woensdag hard gewerkt daar.
Wie heeft er nog leuke foto's van de Oosterijk show??