Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
upperlady schreef:Wat is er eigenlijk met de paarden gebeurt? Zijn deze verkocht of terug bij de eigenaar....en hoe is het nu met ze?
Ik ben nieuw op bokt, zag dit topic en dacht super goed zeg dat er aandacht wordt gegeven aan de meiden.
Ik vraag me echter wel af, ze waren toch met meer en het lijkt net of alle aandacht aan Mickey uitgaat? Willen de andere meiden geen aandacht en hebben ze Mickey naar voren geschoven? Ik vind het super wat ze gedaan hebben, laten we eerlijk zijn, het is wel met gevaar voor eigen leven en hun paarden geweest... Wat voor een discussie daarna is ontstaan is natuurlijk niet leuk. Ikkeweer mag absoluut verdrietig zijn als Mickey inderdaad haar paard heeft laten barsten en ook heel kwaad op haar zijn, maar dat heeft niets te maken met de paardenreddenactie. Ik kan mij voorstellen dat je er kotsmisselijk van wordt als iemand die jij veracht als held wordt neergezet, maar ze was een held toen! Het is ook verachtelijk als je een paard bewust gewond achter laat, maar die twee dingen staan los van elkaar. Alleen kan Ikkeweer dat zo niet zien en dat begrijp ik ook wel weer hoor. Maar het is jammer dat het zo ver gaat, dit topic ging over de heldhaftige redding en die verdient alle respect ongeacht andere zaken...
Ingmar_ schreef:upperlady schreef:Wat is er eigenlijk met de paarden gebeurt? Zijn deze verkocht of terug bij de eigenaar....en hoe is het nu met ze?
Ik weet dat een manege/stal hier in de buurt drie drachtige merries heeft geadopteerd. Er zaten sowieso drie bonte paarden tussen.
Ik vind het echt een super actie geweest toen. Dat het al weer drie jaar geleden is.. ongelooflijk! Echt respect!
Romyv schreef:zo jammer dat iedereen zo ongenuancieerd zijn mening overal verkondigd zonder erbij na te denken hoe dit overkomt op de mensen waar het over gaat.. ik vind dit heeeel mooi omschreven in dit stuk..
Het was echt slim gedaan hoor!