Niet alleen in het paardenwelzijn in Nederland moet wat gedaan worden, ook alles daar buiten.
Gebeurd dit niet heel erg vaak de laatste tijden?
Ik kan daar echt boos om worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Ok, wie kan zich dit topic uit 2005 nog herinneren?
Sjoert @ [VN] Verwaarlozing: zulke lange hoeven heeft u nog nooit gezien!
maritboogie schreef:hoezo een shetlander niet bekappen??
spatter schreef:maar een shetlander hoef je toch niet te bekappen..........
je wilt niet weten hoe vaak ik dat nog hoor
geen flauw idee waar dat fabeltje vandaan komt maar het gaat nog altijd rond
Jolliegirl schreef:Maanden? ik denk wel langer als een jaar!
dus vandaar : heeft deze pony uberhaupt een eigenaar... of is dit zo afgelegen..
waar is het dier nu.. wat wordt ermee gedaan...
Ben benieuwd of de hach hier iets mee kan!
Buitenzorg schreef:Ik had verkeerd gelezen omdat die ene zin er niet aan plakt.maritboogie schreef:hoezo een shetlander niet bekappen??
@Maritboogie, even verder lezen dan je neus lang isspatter schreef:maar een shetlander hoef je toch niet te bekappen..........
je wilt niet weten hoe vaak ik dat nog hoor
geen flauw idee waar dat fabeltje vandaan komt maar het gaat nog altijd rond
potverdikkie schreef:Jolliegirl schreef:Maanden? ik denk wel langer als een jaar!
dus vandaar : heeft deze pony uberhaupt een eigenaar... of is dit zo afgelegen..
waar is het dier nu.. wat wordt ermee gedaan...
Ben benieuwd of de hach hier iets mee kan!
Op dit moment kunnen wij vanuit de HACH jammer genoeg niets meer doen. De Blid is erbij geweest, FOD is ingeschakeld.
De Blid staat erom bekend dat ze alleen dingen constateren, en wij hadden in dit geval wel direct actie ondernomen.
Maar goed, de FOD kennende zullen ze er snel bij zijn.
Eponastable schreef:potverdikkie schreef:
Op dit moment kunnen wij vanuit de HACH jammer genoeg niets meer doen. De Blid is erbij geweest, FOD is ingeschakeld.
De Blid staat erom bekend dat ze alleen dingen constateren, en wij hadden in dit geval wel direct actie ondernomen.
Maar goed, de FOD kennende zullen ze er snel bij zijn.
Potverdikke, weet jij soms meer informatie?? misschien mocht je de naam van de eigenaar kennen?
Ik heb een vermoeden van wie die is maar dat mag ik hier niet vrijgeven, misschien is er ook iets met de eigenaar gebeurd.