Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:jammer dat je geen topic maakt over het verloop op HE en daarna.
ik ben/was toch eigenlijk wel heel benieuwd, hoe ze dat nou heeft aangepakt, hoe Javi precies reageerde, etc.
zo te lezen is ze inmiddels beter benaderbaar? (voor mensen die ze aardig vind?)
het paard zal sowieso een trauma hebben, waardoor ze bepaalde mensen of gebeurtenissen met negativiteit linkt,
maar ik vond het wel erg apart dat ze zo ineens kon omslaan van normaal naar aanvallen.
is het duidelijk geworden waarom ze dat doet, en/of is dat verbeterd?
geerke schreef:bulck schreef:Sorry maar paard met blijvende pijn in leven houden vind ik niet kunnen en dat gelinkt met het verleden van dit paard kan je dergelijke dieren gewoon de rust gunnen.
je moest eens weten wat ik de hele dag voor pijn heb...en ik moet nog zwaar werk doen ook...
geerke schreef:bulck schreef:Sorry maar paard met blijvende pijn in leven houden vind ik niet kunnen en dat gelinkt met het verleden van dit paard kan je dergelijke dieren gewoon de rust gunnen.
je moest eens weten wat ik de hele dag voor pijn heb...en ik moet nog zwaar werk doen ook...
bulck schreef:Sorry maar als ze pijn heeft aan pezen als ze opgenomen worden en heeft ze dat evenzeer als ze in het land rondloopt.
En sederen voor elke keer de smid langskomt (toch gemiddeld minstens 4-5 keer per jaar als het meevalt) vind ik wel overdreven.
Laat niet weg dat ik je emotionele aspect wel kan volgen, maar je kan niet alles redden op deze wereld.