Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:hoezo bulck?
Janine: Edward zou geen basis meer mogen starten hier daar hij al eerder internationaal gestart is.
Heb nog maar weinig mensen in de M weten te beginnen... Of zou dat misschien wat van de kempische zijn... bulck schreef:rij je lrv of federatie? wat lrv is het systeem van Nederland achterna enkel op slechte locataties (vnl ondergrond van pistes)
pharagirlke schreef:Maar enkel als het met hetzelfde paard zou zijn... En dit is een nieuw paard dus dat kan sowieso niet.
Janine: LRV is landelijk en werkt met de oude nederlandse proeven en niveau's (en het systeem) Dat vnl op grasland... Tja het jaar dat ik ben meegegaan heb ik geen proef op grasland gezien... Allemaal maisvelden die afgedaan waren met nog stoppels op.
De federatie is wat beter geregeld over het algemeen, fijnere ondergrond, betere pistes (ook niet altijd maar meestal) en het is wat "kleiner" vaak. En de Federatie werkt meen ik met duitse proeven?
Janine1990 schreef:bulck schreef:Ja phara wij als Belgen kunnen beter zwijgen, geef ons morgen een GP knol en we mogen GP starten
Meen je dat nu? Is dat echt zo geregeld in België?
Kan ook zijn dat dat gewoon een soort van group in, group out effect is.
Ik kan me ook niemand herinneren die niet gewoon in de E gestart is terwijl er wel meer ruiters graag hoger wilde starten. Dus er zal ergens wel een bepaling zijn die voorkomt dat een 10jarig beginned paard GP gaat starten.
(niet negatief bedoeld natuurlijk
)