Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Al die regels komen samen in regel vijf
) Ninx schreef:KiWiKo schreef:hemellief zeg
ik had al geen hoge pet op van de volkskrant.............. maar dit doet het nog minder hoog maken
wat een flut artikelbijna slecht journalistme te noemen
Wel correct blijven spellen Kimmie![]()
![]()
Ik ben het in grote lijnen met de dame in kwestie eens, hulde!
Klijntje schreef:Heino schreef:Goed artikel, alleen denk ik wel dat er ook iets aan de stalling moet veranderen nu. Het is in de randstad nml. erg lastig een plek te vinden waar je paard 24/7 (of in elk geval dagelijks een paar uur) naar buiten/in het land kan
Maar ja, als je geen geschikte plek voor je paard kan vinden, waar zo goed mogelijk aan zijn behoeften kan worden voldaan, moet je dan uberhaupt wel tot de aanschaf van een paard overgaan
geerke schreef:toch eigenaardig dat sommige 'paardenliefhebbers' zo fel reageren op artikel.....je zou denken dat als je van paarden houdt je juist blij zou zijn dat een partij zich inzet voor paarden....
geerke schreef:toch eigenaardig dat sommige 'paardenliefhebbers' zo fel reageren op artikel.....je zou denken dat als je van paarden houdt je juist blij zou zijn dat een partij zich inzet voor paarden....
en legt de prioriteit dus bij het eigen ruiterbelang.geerke schreef:toch eigenaardig dat sommige 'paardenliefhebbers' zo fel reageren op artikel.....je zou denken dat als je van paarden houdt je juist blij zou zijn dat een partij zich inzet voor paarden....
EeCee schreef:Komt misschien door het fundamentalistische tintje wat ze erbij voegen alsof de meeste paardeneigenaren doelbewuste sadisten zijn?
Karl66 schreef:Als je dingen roept, dan moet het inhoudelijk correct zijn, of het nou gaat om ongefundeerde cijfers over de gemiddelde leeftijd van een paard, ongefundeerde cijfers over het aantal paarden met stalgebreken, ongefundeerde uitspraken over bareren of ongelukken bij eventing, etc. etc.
Kom met een goed gefundeerd en genuanceerd verhaal en die tegenstand valt heel erg mee.
Cavaliere schreef:is dit niet een onderwerp die moeilijk te realiseren valt? komen hun kijken of ik mijn paard goed train? genoeg buiten zet etc?
dat kan ik me slecht voorstellen.
Zie je misschien weer meerdere kanten van een verhaal en wat er nog meer speeld in het kleine kikkerlandje waar heel veel mensen het zo goed als het kan doen voor hun paarden op betrekkelijk weinig ruimte. Geloof me, die zijn met veel meer dan in waar in het stuk over wordt geschreven