Citaat:
Ik er zou er geen probleem mee hebben is wel gezellig een ezel als buurvrouw. Alhoewel ik heb er al eentje maar dat weet ze zelf nog niet.
Maar ze zijn daar bang voor overbevolking of concurrentie aangezien de straat al geheel bevolkt is door ezels
Citaat:
Edit. Dit ligt bij mij heel gevoelig omdat mijn hond dus recent vermoord is door iemand die simpelweg een hekel heeft aan loslopende dieren. Dat zo´n dier een baasje kan hebben die je vreselijk treft daar denkt zo´n vieze egoist niet aan. Nee, hij wil geen bewegende dieren in de buurt, dat is het enige dat telt. Mensen moeten eens verder kijken dan hun eigen behoefte.
Probleem bij zo'n situatie is wel dat je dier op een gegeven moment niet meer veilig is. Want ongewenst leidt heel vaak tot geweld als stenen gooien, ofzo want daar voelen de kakkers zich dan niet te goed voor. Ze zullen zeker een haat naar hun kinderen overbrengen die er niet echt mee zullen zitten om dat "stinkbeest" te haten en dus pijn te willen doen....
Ik zou zelf dus al vrijwilig een dier weghalen uit zo'n omgeving voordat er wat gebeurt.
Ohh Lusitana, wat verschrikkelijk!!! Heel veel sterkte. Wat een KL**TZAK