Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindim schreef:jilleroo schreef:wat ik jammer vind is dat in het artikel handelaren ook in een zwart daglicht gezet worden. terwijl er best goeie handelaren rondlopen word er enkel gesproken over hoe slecht het wel niet zou zijn dat die pony bij een handelaar terecht komt. dat vind ik jammer. ik zou liever zien dat die pony bij een goede handelaar terecht kwam dan bij een penny meisje
Wij zijn niet de genen die de handelaren in een slecht daglicht zetten hoor. Het zijn de slechte handelaren die het voor de goeien verprutsen.
Roos_M schreef:Verder vind ik het hun goed recht dat ze voor het welzijn van het dier opkomen.
ikwa schreef:staat in een eerder stukje dat een vader de pony heeft gekocht voor zijn dochter,die ook op de manege rijdt, de winnaar van het lot is met een dik geldbedrag verwend.
volgens mij staan de eerdere 'bingo's'ook nog op de manege, het zijn toch meestal manege klanten op die loterij.
ik was het al weer vergeten maar door de berichten in het nieuws werd ik er weer op gewezen
R0oszs schreef:maar je kan ook meedoen voor het geld
want als je dan het goede lootje heb en je laat gewoon bieden op die pony krijg je het geld en niet de pony
dus je kan net zo goed voor het geld gaan of ben ik nou gek
slimmerik schreef:Och de PvdD hebben het bericht al van hun site afgehaald. Blijkbaar schamen ze zichzelf voor hun aktie