zij schreef:IndianSummer schreef:Zij; Nee, ik zeg nergens dat ik jou 3 punten goedkeur. Heb het alleen over de definitie fanatiek zijn. Jij zegt dat je nooit naar een dressuurwedstrijd gaat om de haat, onvriendelijk gedrag naar paarden en de fanatieke ruiters. Ooit bij een springwedstrijd geweest? Ruiters kunnen hun paard niet eens belonen na een foutloze ronde. En wanneer ze een balk of weigering hebben worden ze appelweek afgeslagen. Wanneer ze uitgebeld worden, worden ze op het inspringterrein nog eens flink aangepakt. Maar dit vind jij dus wel normaal???
dat zeg ik toch nergens??? ook bij springwedstrijden zul je mij niet zien. maar bij de can chuckie fried chicken ook niet (vind t eten daar verschrikkelijk) maar dat hoef ik toch ok niet te zeggen hier? het gaat over dressuur, en daar zijn die 3 punten van toepassing. of ze ergens anders ook van toepassing zijn gaat het niet om.
dus zou je even willen opletten voor je wat typt?
Pardon?? Ik moet nu gaan opletten wat ik typ, terwijl jij mij beschuldigd van 'mensen nadoen'. Ik heb NERGENS gezegd dat ik het goed vind dat men onvriendelijk is voor het paard, en ook NERGENS gezegd dat fanatiek zijn ALTIJD tenkoste gaat van het paard. Ik had het over fanatiek zijn, en daar komt niet altijd geweld of dwang bij kijken. Dus zou jij ff goed willen lezen voordat je wat typt?