Hier kletsen we gezellig mee over het EK
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:http://www.volkskrant.nl
In wedstrijden wordt niet of nauwelijks gescout, zegt Janssen. De 25-jarige Matthias Alexander Rath debuteert volgens hem alleen maar vanwege de klasse van zijn paard en de faam van zijn stiefmoeder, Ann Kathrin Linsenhoff.

Insider schreef:Cayenne schreef:http://www.volkskrant.nl
In wedstrijden wordt niet of nauwelijks gescout, zegt Janssen. De 25-jarige Matthias Alexander Rath debuteert volgens hem alleen maar vanwege de klasse van zijn paard en de faam van zijn stiefmoeder, Ann Kathrin Linsenhoff.
Ik vind het meer een zielig stukje, als het Janssen niet lukt om goud te winnen zonder dat Duitsland op zijn sterkst is. Dit stuk is heel duidelijk een teken van de zwakte van Nederland. Altijd een grote bek over de ander. En de misselijke opmerking over Matthias Rath is ook niet meer dan afgunst. Die jonge is onderaan begonnen en heeft het geluk dat hij goede paarden te rijden heeft gekregen omdat zijn stiefmoeder noodgedwongen moest stoppen met rijden en haar paarden niet wilde verkopen. Hij is een voorbeeld van hoe jonge ruiters opgeleid moeten worden. Eerst met een "oude rot in het vak" richting de GP en later met minder eenvoudige paarden die meer kwaliteit hebben en hogere ogen kunnen gooien. Ook Matthias is begonnen onderaan de ladder en met hard trainen en ook de scores waren daar naar!!
Hij begon ook niet met scores van 70%. Maar de jongen doet het nu heel goed en dat bevalt Janssen natuurlijk niet. Straks weer een nieuwe concurrent erbij.
. 
petraaken schreef:Hmm ik zou niet te vroeg juichen als ik Sjef was. Duitsland heeft heel erg goede jonge ruiters met de desbetreffende vaders. Getuigd het EK van de junioren en Youngriders. Dus over een paar jaar staan die te trappelen van ongeduld om te gaan knallen bij de senioren.
Cayenne schreef:Citaat:De 25-jarige Matthias Alexander Rath debuteert volgens hem alleen maar vanwege de klasse van zijn paard en de faam van zijn stiefmoeder, Ann Kathrin Linsenhoff.wel een hele gewaagde uitspraak.
Daar zal hij geen vrienden mee maken denk ik zo.
Citaat:De 25-jarige Matthias Alexander Rath debuteert volgens hem alleen maar vanwege de klasse van zijn paard en de faam van zijn stiefmoeder, Ann Kathrin Linsenhoff.
. Adil18 schreef:Ik vraag me af met hoeveel kilo zout ik dit stuk moet nemen...
Janssen is een arrogante etterbal die denkt op van alles en nog wat het antwoord te weten....
De opmerking over Matthias is laag, misschien moet iemand Meneer Janssen er even aan herinneren dat hij voornamelijk op Anky's naam door de paardenwereld rondhobbelt...
Ik vraag me af waar Sjef nu had gestaan als hij niet met Anky samen zou zijn...vermoedelijk daar waar iedereen met een grote bek die hij niet waar kan maken eindigt...
Jammer jammer jammer, ik hoop dat jong-Duitsland een poepie laat ruiken
xx_Horsiex schreef:Adil18 schreef:Ik vraag me af met hoeveel kilo zout ik dit stuk moet nemen...
Janssen is een arrogante etterbal die denkt op van alles en nog wat het antwoord te weten....
De opmerking over Matthias is laag, misschien moet iemand Meneer Janssen er even aan herinneren dat hij voornamelijk op Anky's naam door de paardenwereld rondhobbelt...
Ik vraag me af waar Sjef nu had gestaan als hij niet met Anky samen zou zijn...vermoedelijk daar waar iedereen met een grote bek die hij niet waar kan maken eindigt...
Jammer jammer jammer, ik hoop dat jong-Duitsland een poepie laat ruiken
Wat een afgunst, tut tut, jaloezie staat je niet zo mooi.