Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharleyT schreef:Yolien schreef:Toch blijf ik dat wel jammer vinden...
Een ruiter presenteert zich ook tegenover de jury en omdat zij Anky is hoeft dat dan weer niet....
Wat je ook doet of niet doet, als je Anky heet, is er altijd wel iemand die moet azijnpissen! Je hele reactie is zo zuur. Wat maakt het uit wie het paard voordraaft?? ALs Imke last had van d'r grote teen, had ook een ander voorgedraafd.
Het is nl de PAARDENkeuring. De ruiters worden niet gepresenteerd of gekeurd.
Talida schreef:Yolien schreef:Toch blijf ik dat wel jammer vinden...
Een ruiter presenteert zich ook tegenover de jury en omdat zij Anky is hoeft dat dan weer niet....
Vind echt frappant dat bijna iedereen de reactie van Yolien typeert als afzeiken of zuur. Als ik het lees is het gewoon een vraag die gesteld wordt en het antwoord erop wordt ook gegeven, klaar.
Als je nu neerzet "jezüs kan die doos niet eens dr eigen paard voorbrengen" dan geef je er al een hele andere wending aan ja, maar die is hier toch helemaal niet aan de orde?![]()
Eens kijken of ik ergens wat live beelden kan scoren, altijd leuke afwisseling op het werk
Talida schreef:Yolien schreef:Waarom draaft Anky Salinero niet gewoon zelf op?xx_Horsiex schreef:Als ze nou gezegd had van, goh, waarom brengt Anky haar eigen paard niet voor of iets in die trant was de toon heel anders geweest.
Kweenie hoor, maar vind quote 1 duidelijk "iets in die trant" van wat jij voorstelt