morgen maar even de hoefslag kopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Natje_Spirit schreef:Super gaaf, ik denk dat ik er ook achter ga! Helaas heeft maar 1 winkel in mijn buurt de Hoefslag en die is nu niet bepaald naast de deur(ben een Belgje, de meeste winkels hebben hier geen Hoefslag
)

.
Leuk intervieuw, goede reclame! Natje_Spirit schreef:Super gaaf, ik denk dat ik er ook achter ga! Helaas heeft maar 1 winkel in mijn buurt de Hoefslag en die is nu niet bepaald naast de deur(ben een Belgje, de meeste winkels hebben hier geen Hoefslag
)
Neonlight schreef:Leuke foto!
Maar de foto's in de Hoefslag zijn ook leuk, ik denk dat er toch veel nieuwsgierig zijn hoe Bart eruit ziet. Het is ook een leuk artikel geworden. Ik heb dit maal maar eens de moeite gedaan de Hoefslag uit het plastic te halen.
Ik ga straks even naar de Bruna. Falona schreef:Neonlight schreef:Leuke foto!
Maar de foto's in de Hoefslag zijn ook leuk, ik denk dat er toch veel nieuwsgierig zijn hoe Bart eruit ziet. Het is ook een leuk artikel geworden. Ik heb dit maal maar eens de moeite gedaan de Hoefslag uit het plastic te halen.
Bij mij ligt hij nog in de plastic, kom er nu pas achter dat er een interesant artikel in staat.
Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is bij hoge uitzondering de hoefslag op vrijdag al van zijn plastic ontdoen.
Vroeger las ik hem grondig, toen ik nog een betaald abonnement had, maar dat werd minder en minder. Wilde hem opzeggen, maar toen kwam dat gratis abonnement. Eens in het half jaar ontdoe ik ze nu van het plastic en mik ze bij het oud papier.
Alleen als ik van te voren weet dat er interessante artikelen in staan (bijvoorbeeld van mensen die ik ken) maak ik hem wel open. Ik merk dat sinds ik veel op bokt zit bij mij de paardentijdschriften toch een stuk minder gelezen worden. Met uitzondering van het Showpaard, maar wat daar in staat is ook niet op bokt terug te vinden.