Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Er zijn zat goeie ruiters. Als Pepping de rechtszaak wint schopt hij haar en haar moeder buiten. Als je andere dingen over een eigenaar gaat verkondigen die niks met dat paard te maken hebben gooi je je eigen glazen behoorlijk in. En dat is nou precies wat ze doet.
Paardje is nu denk ik wel iets meer waard. Ik vraag me toch af hoe dit nu verder moet. Hopelijk komen ze er uit samen, maar het lijkt mij wel dat deze relatie stevig verstoord is. oversized schreef:ps er was al een koper gesignaleerd die het paard vlgs mij wilde kopen voor Vos, maar dit is afgeketst en nu wil Pepping het paard niet meer aan deze aspirant koper verkopen. Ook voor Vos zal het dus moeilijk worden om het paard te kopen want daar zal Pepping dan weer moeilijk over gaan doen denk ik.... tjonge jonge wat een regeling zeg en dat terwijl die mensen nu waarschijnlijk echt niet meer door een deur kunnen.....
Citaat:Toen de nu 20-jarige amazone uit Valthe Tornaxs P ging rijden werden afspraken gemaakt over de verkoop van het paard. De partijen kwamen een basisprijs overeen en alles wat het paard meer zou opbrengen zou worden gedeeld.
Vos werd Drents kampioen met Tornaxs P en ging rijden bij de Young Riders. Op dat moment kon Pepping naar eigen zeggen twee ton krijgen voor het paard. Vos ging niet akkoord met de verkoop (beiden moesten volgens de overeenkomst toestemmen), omdat zij met dit paard internationaal wilde doorbreken.