dym_whis2 schreef:_Pien_ schreef:Een gemis voor de sport, jammer had nog graag wat meer willen zien van deze merrie! en ja, misschien was zij juist wel een goede tegenstander voor alle geweldenaren die momenteel in de dressursport rond paraderen, had zij zeker tussen gepast!!
Hopelijk brengt zij ons nog veel kijk plezier d.m.v. een paar prachtige nakomelingen in de toekomst.
al denk ik wel dat totilas nog iets beter loopt. idd wel jammer voor de sport, maar gelukkig is het een merrie en kan je er nog mooie veulens uit fokken.
Dat vind ik niet, net als alle andere paarden van Edward gal is Toti vnl een buitengewone voorbeenzwaaier... In dit topic beweren mensen dat Matiné in twee stukken liep, ben dan wel benieuwd wat die mensen van Totilas zijn manier van lopen vinden... En dan bedoel ik filmpjes, geen goed getimede foto's!

geweldig paard maar ook die geniet van de aandacht om hem heen.... en hij heeft 4 spectaculaire benen hoor geen 2! 
Toen op het NK vond ik het uitstrekken in de draf niet veel bijzonders. Ja, het zag er bijzonder uit, maar de ah kwam niet genoeg mee. Nu daarentegen is dat al een stuk beter en vind ik Totilas zeker geen 'voorbeenzwaaier'.