Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb zomaar het idee dat er op Sali minder mensen zomaar weg rijden dan je zou denken. YouthReiner schreef:pharagirlke schreef:Met Sali niet nee, met een wat makkelijker paard en de juiste begeleiding misschien wel maarHeb zomaar het idee dat er op Sali minder mensen zomaar weg rijden dan je zou denken.
met een westernpaard kun je ook niet zomaar wegrijden hoor..
WAAR zeg ik dat je met een westernpaard zomaar weg rijd?
Bandida schreef:pharagirlke schreef:maar niet op Sali gezien die volgens mij een stukkie eigenzinniger en moeilijker is als veel mensen denken.
Nou volgens mij valt dat best wel mee.
Anoeska schreef:Naar mijn idee heeft er nog geen bokker op Salinero gezetten, dus het blijft gokken.
YouthReiner schreef:met een westernpaard kun je ook niet zomaar wegrijden hoor..
Bandida schreef:Anoeska schreef:Naar mijn idee heeft er nog geen bokker op Salinero gezetten, dus het blijft gokken.
Dat is precies wat ik daarmee wil zeggen Anoeska. De dwaasheid van dat soort stellingen valt echter niet op zo lang mensen roepen dat het wel een moeilijk beest zal zijn.
Kan je niet weten.. en als het echt een moeilijke was, liep hij niet in de sport.
Ik heb toch liever de gemiddelde haflinger onder mijn kont dan het gemiddelde sportpaard dat GP loopt.
Dat het geen doetjes zijn, daarvoor hoef je er niet op te zitten, ze staan hoog in het bloed, zijn nerveuzer enz. Da's een kwestie van logisch nadenken. 
Bandida schreef:Anoeska schreef:Naar mijn idee heeft er nog geen bokker op Salinero gezetten, dus het blijft gokken.
Dat is precies wat ik daarmee wil zeggen Anoeska. De dwaasheid van dat soort stellingen valt echter niet op zo lang mensen roepen dat het wel een moeilijk beest zal zijn.
Kan je niet weten.. en als het echt een moeilijke was, liep hij niet in de sport.