Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nestle schreef:WoW dat is toch gewoon te erg !
snap ook niet dat mensen geen medeleven met het dier tonen die ze net hebben aangereden !
nestle schreef:WoW dat is toch gewoon te erg !
snap ook niet dat mensen geen medeleven met het dier tonen die ze net hebben aangereden !
Abeltje77 schreef:Het is een vreselijk ongeluk geweest waar niemand iets aan kon doen. Behalve misschien de paardeigenaar die wellicht iets nagelaten heeft waardoor de paarden konden ontsnappen.
Ik snap de reakties waarin de coureur als een of andere misdadiger weggezet heeft dan ook echt helemaal niet. Waar is jullie realiteitszin? Heb je het filmpje gezien? Die coureur kon op geen enkele manier dat paard zien aankomen. Het is gewoon een stukje botte pech: wrong place, wrong time.
Ik weet niet hoe het daar zit, maar als dit in NL was gebeurd, en de coureur was wel gewond geraakt, was de eigenaar van het paard aansprakelijk! Dan was een excuus van de eigenaar dus wel op zijn plaats, niet het excuus van de coureur die ook slachtoffer is van het ongeluk.
En dan ook nog roepen dat de coureur had moeten stoppen. Waarom in hemelsnaam??
Rhodos schreef:Ik ga dit filmpje echt niet kijken en ik vind het dan ook bespottelijk dat dit filmpje hier geplaatst wordt, waarom moet dit leed vertoont worden? Wat is de toegevoegde waarde???
Abeltje77 schreef:Rhodos schreef:Ik ga dit filmpje echt niet kijken en ik vind het dan ook bespottelijk dat dit filmpje hier geplaatst wordt, waarom moet dit leed vertoont worden? Wat is de toegevoegde waarde???
Je ziet feitelijk geen leed. Je ziet geen gewond paard oid. Je ziet 'alleen' een paard door de lucht vliegen en twee anderen nog net op tijd terugschrikken.
Scandicnr1 schreef:petraaken schreef:Tja, ze zitten midden in een wedstrijd dus snap ergens wel dat ze hun wedstrijd wilden uitrijden met een goede tijd. Het artikel meldt niet dat ze waarschijnlijk na de wedstrijd misschien naar het paard hebben geïnformeerd en met de eigenaar gesproken. De paarden waren ontsnapt dus die verwacht je dan ook niet op een rally parcours. Niet oordelen als je het hele verhaal niet kent.
Dus als jou paard ontsnapt en een of andere idioot vindt het nodig zijn race te winnen en rijdt jou paard even plat want tja er was geen rekening mee gehouden dat jou paard wel even kon ontsnappen dan zeg je ook; tja daar kon ie niets aan doen????? snap wel dat ie is door gereden???!!!!1 ik had hem als nog vermoord
Scandicnr1 schreef:Je ziet feitelijk geen leed. Je ziet geen gewond paard oid. Je ziet 'alleen' een paard door de lucht vliegen en twee anderen nog net op tijd terugschrikken.
Een paard door de lucht zien vliegen is geen leed?