BaiNar schreef:Verder laat ik het hierbij... dit is weer echt zo'n "bokt-topic"
Maar goed dat het een bokt-topic is want deze site heet http://www.bokt.nl

Edit; haha typoo
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaiNar schreef:Verder laat ik het hierbij... dit is weer echt zo'n "bokt-topic"
BaiNar schreef:Als iemand mijn paarden iets aandoet, doe ik hun wat aan... Hoe dan ook!!
De "mening "van Maritboogie was erg onduidelijk, waar sloeg het op, op artikel of bovenstaande?? En vond het weinig "mening"...
Russel... er vermeld dat paard alleen een paar schrammen heeft...
Verder laat ik het hierbij... dit is weer echt zo'n "bokt-topic"
Citaat:Als je wilt meepraten, weet dat waar je over praat en lees het topic eerst zelf goed door; of meng je anders niet in zo'n "Bokt-topic"! (ipv anderen op de vingers te tikken)
Jannepauli schreef:Citaat:Als je wilt meepraten, weet dat waar je over praat en lees het topic eerst zelf goed door; of meng je anders niet in zo'n "Bokt-topic"! (ipv anderen op de vingers te tikken)
Hou jij dan ook je mond maar, want als ik de berichtgeving, én de daaropvolgende reacties lees, is er niemand die nu werkelijk weet hoe de vork in de steel zit.
Rascha schreef:Als de ruiter en paard opzettelijk onderste boven gereden is, zouden de verwondingen van dat paard dan niet ernstiger moeten zijn dan alleen schrammen??
Als dit stukje berichtgeving klopt, ben ik eigenlijk blij dat het paard er zo vanaf is gekomen... (ziet nl de horror van gebroken benen voor ogen..)
Maar het blijft een erg vreemd verhaal
jade5 schreef:de ruiter was een dierenmishandelaar en een paardendief. ook heeft hij koelbloedig een dier zonder reden doodgeslagen, en brand gesticht. politie is hier overal van op de hoogte. verder kan ik er nu niks over zeggen.... maar het paard is niet aangereden en mankeert niks ondanks wat er allemaal geschreven wordt.
Jonge_Monte schreef:jade5 schreef:de ruiter was een dierenmishandelaar en een paardendief. ook heeft hij koelbloedig een dier zonder reden doodgeslagen, en brand gesticht. politie is hier overal van op de hoogte. verder kan ik er nu niks over zeggen.... maar het paard is niet aangereden en mankeert niks ondanks wat er allemaal geschreven wordt.
Als dit zo zou zijn, vind ik dat hij er nog te makkelijk af komt![]()
Hoop dat het paardje niets heeft![]()
Diertjes zijn dus weer de dupe van een gek