Ruiter opzettelijk aangereden en mishandeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:29

BaiNar schreef:
Verder laat ik het hierbij... dit is weer echt zo'n "bokt-topic"

Maar goed dat het een bokt-topic is want deze site heet http://www.bokt.nl :D

Edit; haha typoo
Laatst bijgewerkt door Lydia_ op 16-08-09 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:31

De berichtgeving gaat ook niet om het paard, maar om de mishandelde man. De feiten richten zich naar hem en de eventuele verdachten. Maar als zo een bericht op bokt komt, gaat het om het paard....logisch.... en dan krijg je dit soort reakties.

Zo een veslaggever kijkt dan ook niet verder dan zijn neus lang is betreffende het paard, ook logisch toch?

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:31

BaiNar schreef:
Als iemand mijn paarden iets aandoet, doe ik hun wat aan... Hoe dan ook!!

De "mening "van Maritboogie was erg onduidelijk, waar sloeg het op, op artikel of bovenstaande?? En vond het weinig "mening"...

Russel... er vermeld dat paard alleen een paar schrammen heeft...

Verder laat ik het hierbij... dit is weer echt zo'n "bokt-topic"

En net beweer je dat het paard heus niks mankeert, en of ik het topic wel goed lees?
Als je wilt meepraten, weet dat waar je over praat en lees het topic eerst zelf goed door; of meng je anders niet in zo'n "Bokt-topic"! (ipv anderen op de vingers te tikken)

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:21

De berichtgeving over deze zaak verschilt geloof ik per krant. Volgens de ene krant zou de ruiter nog over het spoor hebben kunnen strompelen en bij het dichtstbijzijnde huis kunnen aanbellen en volgens de andere berichtgeving zou er een tweede ruiter bij zijn geweest, althans was er nog een ruiter ooggetuige.

Hoe dan ook.. een kwalijke zaak is het.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:31

Citaat:
Als je wilt meepraten, weet dat waar je over praat en lees het topic eerst zelf goed door; of meng je anders niet in zo'n "Bokt-topic"! (ipv anderen op de vingers te tikken)

Hou jij dan ook je mond maar, want als ik de berichtgeving, én de daaropvolgende reacties lees, is er niemand die nu werkelijk weet hoe de vork in de steel zit.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:04

Jannepauli schreef:
Citaat:

Hou jij dan ook je mond maar, want als ik de berichtgeving, én de daaropvolgende reacties lees, is er niemand die nu werkelijk weet hoe de vork in de steel zit.

Aan beiden, niet kibbelen! Dat voegt niks toe aan het topic.

Als je erachter komt dat je een foutje hebt gemaakt in je post, gewoon even melden!

Rascha

Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:52

Als de ruiter en paard opzettelijk onderste boven gereden is, zouden de verwondingen van dat paard dan niet ernstiger moeten zijn dan alleen schrammen??
Als dit stukje berichtgeving klopt, ben ik eigenlijk blij dat het paard er zo vanaf is gekomen... (ziet nl de horror van gebroken benen voor ogen..)

Maar het blijft een erg vreemd verhaal

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:08

Rascha schreef:
Als de ruiter en paard opzettelijk onderste boven gereden is, zouden de verwondingen van dat paard dan niet ernstiger moeten zijn dan alleen schrammen??
Als dit stukje berichtgeving klopt, ben ik eigenlijk blij dat het paard er zo vanaf is gekomen... (ziet nl de horror van gebroken benen voor ogen..)

Maar het blijft een erg vreemd verhaal

ja idd want als het paard gebroken benen had had die gelijk ingeslapen moeten worden, egt vreselijk allemaal

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:27

jade5 schreef:
de ruiter was een dierenmishandelaar en een paardendief. ook heeft hij koelbloedig een dier zonder reden doodgeslagen, en brand gesticht. politie is hier overal van op de hoogte. verder kan ik er nu niks over zeggen.... maar het paard is niet aangereden en mankeert niks ondanks wat er allemaal geschreven wordt.

Als dit zo zou zijn, vind ik dat hij er nog te makkelijk af komt :(
Hoop dat het paardje niets heeft :(:)
Diertjes zijn dus weer de dupe van een gek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:38

Jonge_Monte schreef:
jade5 schreef:
de ruiter was een dierenmishandelaar en een paardendief. ook heeft hij koelbloedig een dier zonder reden doodgeslagen, en brand gesticht. politie is hier overal van op de hoogte. verder kan ik er nu niks over zeggen.... maar het paard is niet aangereden en mankeert niks ondanks wat er allemaal geschreven wordt.

Als dit zo zou zijn, vind ik dat hij er nog te makkelijk af komt :(
Hoop dat het paardje niets heeft :(:)
Diertjes zijn dus weer de dupe van een gek

Is gewoon gespeculeer in de ruimte, er is volgens mij niemand die echt iets weet......

Anoniem

Re: Ruiter opzettelijk aangereden en mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:47

zal wel niet om niks zijn ditte...
maargoed. Kut voor de ruiter en voor het paard die zal sowieso wel geschrokken zijn.

champie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:30

wat poedersuiker zeg! ze zullen inderdaad wel geschrokken zijn.

nientjhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:48

vreselijk!
zoiets doe je tog niet ! :(

Nicole__1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:50

Mensen van tegenwoordig sporen niet helemaal meer geloof ik .. dus het paard zou er ook bijna de dupe van zijn..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:13

niet normaal dat het gebeurt.
maar van de andere kant denk ik dan dat het ook niet zomaar is gebeurt.
Het zal wel een of andere afrekening zijn geweest,daar zijn ze tegenwoordig "goed in!"
Je word niet zomaar van je paard gereden,er zal dus wel flink stront aan de knikker zijn geweest.
Alleen jammer en schandelijk dat er weer een dier bij betrokken is,het is een uitzonderlijke laffe daad om een dier aan te rijden zodat je je kunt uitleven op de degene,bah!!!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 20:29

oud topic, slotje hier