Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amable schreef:Ik snap jullie wel, maar ook voor mij is het leuk om op HE te staan met mijn eigen show. En ook ik vind het leuk om voor bokt een show te geven.
Maar wellicht is het in overleg mogelijk om met bijv Regine van het Lange teugelen en Cloris van de DV samen iets te doen? Dat we er een barokke show van maken? Is zomaar een hersenspinsel van mij hoor, maar misschien dat dan iedere bokker erachter kan staan dat ook ik voor bokt een show mag geven?
Lizz schreef:Amable schreef:Ik snap jullie wel, maar ook voor mij is het leuk om op HE te staan met mijn eigen show. En ook ik vind het leuk om voor bokt een show te geven.
Maar wellicht is het in overleg mogelijk om met bijv Regine van het Lange teugelen en Cloris van de DV samen iets te doen? Dat we er een barokke show van maken? Is zomaar een hersenspinsel van mij hoor, maar misschien dat dan iedere bokker erachter kan staan dat ook ik voor bokt een show mag geven?
Ik gun het je ook en je hebt het ook gewoon verdiend, je hebt namelijk de stemmen gekregen
Overigens had ik begrepen dat jij vorig jaar ook voor bokt uit was gekomen. Maar hieruit begrijp ik weer dat dat niet het geval was.