Cayenne schreef:Als ik de reden wil weten, moet ik met de betreffende paarden en kalkoen in gesprek gaan."
My god
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beantsje schreef:Cayenne schreef:De Brabantse dierentolk Trudy de Rujiter geeft geen uitsluitsel: "Het kan zijn dat de dieren extra reageren op een trillingsniveau dat de kleur rood afgeeft. Maar wellicht hebben ze in het verleden traumatische ervaringen opgelopen door iets dat van die kleur was. Het blijft gissen. Als ik de reden wil weten, moet ik met de betreffende paarden en kalkoen in gesprek gaan."
Hier krijg ik dus een rood waas van....
mijn lieve grote merrie van 1.72mtr. was met dr billen op de rode auto van de buurman gaan zitten, heel de auto ingedeukt zat gewoon afdruk van dr billen in
en dit hebben we ook via de verzekering geregeld Cayenne schreef:De Brabantse dierentolk Trudy de Rujiter geeft geen uitsluitsel: "Het kan zijn dat de dieren extra reageren op een trillingsniveau dat de kleur rood afgeeft. Maar wellicht hebben ze in het verleden traumatische ervaringen opgelopen door iets dat van die kleur was. Het blijft gissen. Als ik de reden wil weten, moet ik met de betreffende paarden en kalkoen in gesprek gaan.
Dagie schreef:De verzekeringsfirma kreeg één melding binnen van een paard dat pontificaal op een auto was gaan zitten.!
Dit stukje zal toch niet over een van onze lievepaardebeesten gaan ,mijn lieve grote merrie van 1.72mtr. was met dr billen op de rode auto van de buurman gaan zitten, heel de auto ingedeukt zat gewoon afdruk van dr billen in
en dit hebben we ook via de verzekering geregeld

Shego schreef:Als ik de reden wil weten, moet ik met de betreffende paarden en kalkoen in gesprek gaan."
Ik wed dat de kalkoen niet mee wil werken,en een advocaat wil,die beesten zijn altijd zo verrekt irritant
) erg enthousiast op een rood busje door al hinnikend naar het hek te lopen, wat ze normaal alleen doen als ze eten krijgen.