eppie38 schreef:Oke, tjee een handelaar, of nou ja weer een handelaar eigenlijk.
Tja wat moet ik zeggen, hier bij mij verderop staat ook een pony aan de ketting, gaat ook niet goed hoor en hoewel ik nooit gebeld heb, vind dat zo moeilijk maar de buurtbewoners wel (we wonen tussen 2 dorpen in in een klein straatje dus ons kent ons)
pony gaat ook niet goed maar helaas heeft deze man nog excuus hij is echt niet meer van deze wereld, alleen voel ik me wel beetje stommeling dat we niet ingrijpen, we geven wel water, zonnebrand , is zon lief dier, het liefst kruipt hij in je als hij je ziet, meteen schrappen met zijn hoefjes en tegen je aanschuren enz.
XXXXX zeg waarom gaan mensen toch zo met dieren om.
In ieder geval ben ik wel even wakker geschud hier zeg, ik heb briefje bij hem in de bus gegooid en ook om de ketting heen gedaan en hem land ter beschikking aangeboden (heb meer land als ik nodig heb en kost gelukkig niets dus zou mooi oplossing zijn) maar ja je kunt echt niet ieder dier redden en wordt tijd dat er eens duidelijke en goede dierenwelzijnswetten komen ipv dat slappe geleut van onze regering.
Weet je wat je krijgt als je een pony van een ander molesteert of bv vermoord, je krijgt op je proces verbaal te staan vernieling van andermans eigendommen, is toch schokkend of niet, eigendommen alsog het om een stoel gaat.
Sorry beetje offtopic maar zit er een beetje vol van
Vind het knap dat je op deze manier het probleem met de pony hebt opgepakt..
Dit bedoelde ik ook met het stukje dat ik getypt had..
Aktie onder nemen heb je veel meer aan dat geroddel!!
Super, ik hoop dat de eigenaar van het paardje in ziet dat dat een goed idee is!!
Succes..