Jij in het programma van Horse Event 2009?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppig

Re: Jij in het programma van Horse Event 2009?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:58

haha ja idd! Ik heb een vermoeden dat het er nog niet heel erg veel zijn.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:04

Keek toevallig net in de beginpost namelijk en daar stond dat je tot vandaag op kon geven dus ben erg benieuw wie er zich nu wel hebben opgegeven! :D

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:09

echt vreemd, er stond net bij nieuws een nieuw bericht hierover dat je je to 24 juli nog op kon geven omdat er nog aardig wat mensen waren die niet zeker wisten ofze mee konden doen ofzo, maar dat bericht is nu weg...?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:13

Hmmm wat leuk...

Ik zou wel willen ontkrachten dat het Gelderse paard niet geschikt is of leuk genoeg voor de (amateur)wedstrijdsport.

En dat je er nog veel meer mee kan... hmmm

Denk denk....

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:14

Ik ben ook gevraagd om mee te doen maar kan me nog niety inschrijven omdat ik nog geen toestemming heb om met m'n verzorgpaard mee te doen..

hopenlijk word de inschrijving nog wat verlengd! :D

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:17

snoeppig schreef:
echt vreemd, er stond net bij nieuws een nieuw bericht hierover dat je je to 24 juli nog op kon geven omdat er nog aardig wat mensen waren die niet zeker wisten ofze mee konden doen ofzo, maar dat bericht is nu weg...?

Oh dat bericht heb ik niet gezien maar zou maar goed kunnen hoor! :D

Edit: Heb gezocht, maar dit is het enige bericht op voorpagina nieuws wat hierover geplaatst is.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:59

Dat stond er net idd :j

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:07

Is het misschien een idee om bokkers van `Uit de kunst`demonstraties te laten geven om zo de veelzijdige kant van bokt te laten zien? Je ziet op UK steeds vaker leerzame tutorials over het tekenen van paarden langskomen die best wel eens live kunnen worden uitgelicht. Ook zijn er verschillende bokkers en moderators zeer bedreven in het customizen van my little pony`s. Dat kan ook een leuke publiekstrekker worden!

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:12

Goed idee!

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:20

Annemiekbram schreef:
Vond je die meiden leuk? :o
Nou de pony vond het niets aan...bleef wel braaf maar als je goed keek werd er aan getrokken en gedaan....pony lag en werd zo omgetrokken!

Die heb ik ook gezien, maar d'r waren ook nog 2 meiden met 2 bonte Shetten
die 't toch wel erg leuk deden! :D

Kirsten1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:32

Ik ga er wel gewoon heen! :)

maar ik heb me niet opgegeven, want ik heb niet echt iets. en het is een heel eind rijden en we gaan met de trein. haha.

maarjaa. ik kom zeker even langs kijken! :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:59

lieziej schreef:
MelanieB schreef:
Misschien een groepje koudbloeden die willen springen? O:)
Is ook leuk :P
Of 2 koudbloeden, 2 kwpner oid.

Lijkt me best leuk

Ik heb een springende mini haflinger :D

Én ik heb een springende Fjord :D

Dan hebben we een Haflinger, Tinker, Fries en Fjord :)) Haha Komisch 4tal met springen.

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:09

MelanieB schreef:
Misschien een groepje koudbloeden die willen springen? O:)
Is ook leuk :P
Of 2 koudbloeden, 2 kwpner oid.

Lijkt me best leuk

Als 't dit jaar niks meer word, wil ik voor volgend jaar wel mee doen :Y)

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:28

@ silence...waarom zou het niet leuk zijn naar grondwerk van een amateur te kijken? het heeft niets te maken hoe groot je naam is denk ik maar hoe de omgang met je paard is en wat je allemaal kan bereiken op basis van vertrouwen.

Joyce...we w8en rustig af ;) :+

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:29

snoeppig schreef:
haha ja idd! Ik heb een vermoeden dat het er nog niet heel erg veel zijn.

zullen Feija en wilke zich nog een keer tegenkomen? :D haha leuk dat je je opgeven wilt!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:30

Het is trouwens ook mogelijk om met een busreis naar Horse Event te gaan. Is misschien wel een idee voor de mensen die niet naar Horse Event kunnen omdat ze geen vervoer hebben :)

[EA-CO] Busreis naar Horse Event in Deurne

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:07

verography schreef:
je mag ook alleen toch cavaliere. Ben benieuwd wat quickstap is met een paard en tikkertje lijkt me helemaal leuk om te zien.

Een barrelrace lijkt me ook gaaf om te zien op HE :D . Zelf ga ik niet meedoen. Ben een doodgewone recreatieruiter.

dat vond ik dus ook om met mijn manege kids ( en die zijn heeeeelll goed :D ) een waanzinnige barrelrace demo te laten zien, maar je krijgt er geen rooie cent voor, je kan de paarden niet kwijt en dan mag je het publiek vermaken die wel betaald binnen moeten komen en jij krijgt er niets voor om de betaalde gasten te vermaken. Ik zie dat als gratis voor je baas werken, hij vind het geweldig als je er voor nop bent, tja mijn kosten draaien ook door!!!.
Je maakt een hoop kosten om er heen te gaan en je krijgt er niets voor.
Dat kan niet, op zijn minst moet je een leuke vergoeding er voor krijgen denk zo ff aan je reiskosten als je inderdaad uit Friesland moet komen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 10:45

Scherps: zoals ik al per pb aangaf is het absoluut geen verplichting om mee te doen. Horse Event heeft ons de ruimte gegeven om drie bokkers (individueel of met een 'team') een show te laten geven. Voor mensen die het leuk vinden om eens voor publiek op te treden dus een mogelijkheid om zichzelf in de schijnwerpers te zetten.

Er is gisteren een nieuw topic geplaatst, waarin we aan hebben gegeven dat we de inschrijftermijn met drie dagen verlengd hebben:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1144391 Het is dus nog tot en met 24 juli mogelijk om je in te schrijven :).

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:52

Het is niet makkelijk om op horse event binnen te komen hoor Scherps. Je moet echt gevraagd worden voor een demo, clinic of show, anders moet je flink betalen om daar iets te komen laten zien. Dus het feit dat je via bokt de mogelijkheid krijgt om op een dergelijk groot evenement zonder extra kosten iets te mogen komen laten zien is gewoon top! Je krijgt er een boel reclame en naamsbekendheid voor terug en daar kan je ook weer betaalde opdrachten uit halen tzt.

Ik heb me dus ook samen met Jauke opgegeven, zou het heel erg tof vinden om Bokt te mogen "vertegenwoordigen" op een evenement als Horse Event!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:39

Ben echt benieuwd... Lijkt me echt geweldig om te bewijzen dat 'papierloze shetlanderhengstjes' ook wel wat kunnen :)

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:51

zo net een mail terug gekregen, m'n inschrijving is nu offciëel! haha ben echt benieuwd!

@Bari: hah ja zou we leuk zijn!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:09

scherps...als je dat zo wilt zien is dat jammer. ik zie het als kans verder te komen met ons showteam VD en de boodschap van paardvriendelijk trainen verder te mogen dragen...geld is maar een onbenulig iets vind ik wat dat betreft. paardrijden is dito terugkeren naar je eigen gevoel en oorsprong, dat heet ook materiele dingen loslaten. in elk geval zullen wij samen met bojangles hier van bokt het tof vinden om mee te mogen doen.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:23

Ik heb me ook opgegeven! :D Samen met xxiloveyou en Elliebelle gaan we de reining vertegenwoordigen. Ook met een niet-quarter! :D
Súperspannend :)

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:28

ben echt benieuwd wie ze gaan kiezen!
Eind deze maand horen we geloof ik welke ze op bokt gaan zetten om te stemmen. ik zit dan op Ibiza maar ik kan daar gewoon ieder dag op de computer dus ik kan alles in de gaten houden hahaha

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:44

Ik heb hier al een aantal bokkers voorbij zien komen waarvan ik wel een show zou willen zien, en waarbij ik bij voorbaat al zoiets had dat die wel eens kans zouden kunnen maken.
Ik ben benieuwd!