Edward Gal vanavond in De Zomer Draait Door

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:01

Barmat schreef:
Miss_Blimm schreef:
Idd best verfrissend, Edward ipv Anky.

Maar op de vraag dat hij liever een vrouw in bed had... daar ging hij maar niet teveel op in...

Vind ik ook logisch - heeft niks met de sport te maken en gaat een ander geen bal aan wat hij doet tussen de lakens.

Overigens duidelijk een stukje gebrek van voorbereiding / achtergrondinformatie van de presentatoren dat deze vraag uberhaupt gesteld wordt, breng je mensen alleen maar mee in verlegenheid vind ik.

Eens, dat was precies mijn gedachte. Beroerde voorbereiding, slechte presentatie.

Maar Gal's liefde voor zijn paard was er niet minder duidelijk om. Kan me zó voorstellen hoe trots hij moet zijn. Wát een paard.

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:15

Net ff snel gekeken,
is wel leuk dat hij daar was ;)

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:48

Heb het ook even teruggezien. Hij kwam heel sympathiek over, bescheiden en toch ambitieus. Top. En dit was voor mij ook voor het eerst dat ik beelden van Totilas zag....geweldig paard hoor.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:57

Jeaulijn schreef:
Haha ik moest wel even lachen, hij ging de pirouette uitleggen: '..., dan maak je een hele kleine volte'. Zouden zij weten wat een volte is? :Y)

Haha, ja, daarachteraan zei ie ook zo heel snel: .. cirkel. :')

Vond 't echt wel even leuk om te zien, ondanks de slechte interviewers. Hij komt heel sympathiek over altijd en Totilas is ook echt prachtig. Deze twee gaan echt heel ver komen: genoeg talent en de juiste mentaliteit! +:)+

Ben heel benieuwd naar Londen, kijken hoe (en natuurlijk OF) ze het daar gaan doen! :)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:27

Equimotion schreef:
Barmat schreef:
Overigens duidelijk een stukje gebrek van voorbereiding / achtergrondinformatie van de presentatoren dat deze vraag uberhaupt gesteld wordt, breng je mensen alleen maar mee in verlegenheid vind ik.

Dat bedoel ik, het voegde helemaal niets toe. Als je het dan toch per se over relaties e.d. wilt hebben, laat hem dan iets leuks vertellen over de samenwerking met zijn levenspartner. Het is toch heel bijzonder dat je als stel allebei in de A-selectie meedraait! Dat is ook voor een buitenstaander een mooi stukje "human interest" en dan hoef je dat domme gezeur over mannen/vrouwen helemaal niet te benoemen en iemand niet zo in verlegenheid te brengen als daar gebeurde.

Precies :j

Dat had ik als interviewer bijvoorbeeld wel gedaan - de vraag gesteld hoe het met de onderlinge concurrentiestrijd zit bijvoorbeeld, en of er sprake is van jaloezie. Uiteinderlijk heeft HP ontzettend mooi mogen presteren op de OS in Peking vorig jaar, terwijl Edward er in Athene gewoon niet bij was op het laatste moment vanwege een blessure. Daar baalde hij zoooo verschrikkelijk van, dat weet ik nog wel te herinneren.
Zoals het er nu naar uit ziet, wordt London 2012 Edwards kans. Hoe ga je daar als stel mee om onderling? Gun je het elkaar 100%? Of steekt het soms ook weleens als de ander het succes behaalt wat je zelf misschien ook wel zou willen hebben? Zulke vragen vind ik dan, zoals jij zelf zegt, vanuit de kant van "human interest" weer mooi.

(en imo leuker om te beantwoorden dan "wat zijn je voorkeuren in bed?")

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:46

Suzanne F. schreef:
Samy schreef:
Gelijk weer reclame voor Sjoert ;)

Ja ik zag het!! Top Sjoert, tof!!

Ja vet he! :D

Overigens; voor leken (en dat zijn de meeste kijkers! ) was dat denk ik precies goed.
Voor de dressuursport is dergelijke positieve aandacht erg goed! Alle kleine beetjes zijn meegenomen.

truuske

Re: Edward Gal vanavond in De Zomer Draait Door

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:10

ik het helaas gemist zal ook eens bij uitzendig gemist gaan kijken

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:23

Sjoert schreef:
Overigens; voor leken (en dat zijn de meeste kijkers! ) was dat denk ik precies goed.
Voor de dressuursport is dergelijke positieve aandacht erg goed! Alle kleine beetjes zijn meegenomen.

Daarom vond ik het ook leuk dat ze oa in gingen op de emotie die erbij komt kijken, en niet teveel op het technische aspect want dat kan je toch niet uitleggen in 10 minuten. Maar naar mijn idee hadden ze er wel meer uit kunnen halen als ze iets beter hun huiswerk hadden gedaan. Maar het was wel een leuk positief stukje. Vond het ook helemaal niet raar om ook eens zo'n foute serie te laten zien. Ik kijk al jaren naar kunstschaatsen als ik de kans krijg maar ik zie nog steeds het verschil tussen al die sprongen niet. Dat is voor een buitenstaander met dressuur net zo :D

Wel toffe reclame voor jou Sjoert! +:)+