Arabesk schreef:*gruwel* die hoefijzers die eronder zaten
Laten we vooral voorbij het feit kijken dat zijn hoeven haast weggerot zijn en ons druk maken om die verrekte hoefijzers

Arm peerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Arabesk schreef:*gruwel* die hoefijzers die eronder zaten
Laten we vooral voorbij het feit kijken dat zijn hoeven haast weggerot zijn en ons druk maken om die verrekte hoefijzers
Arm peerdGoed dat ie weg is nu...
Anne_GTI schreef:Knappe smid die het verzint om een dubbellipsijzer andersom eronder te timmeren. Dat heeft iets te maken met de klok wel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
Pienb schreef:ben ik de enige die zich afvraagt of het niet beter voor dit beestje zou zijn als ie een spuitje had gekregen? dit is toch geen leven zo, helpt dat beestje uit zn lijden
karina1977 schreef:Hij is in kundig handen nu en ook de eigenaaresse in dit verhaal .
Want zij gaat nu ook leren hoe ze met paarden moet werken etc zodat dit in het vervolg niet meer gebeurd .
De eigenaaresse heeft gedaan wat haar verteld werd door hoefsmid en da .
En de hoefsmid en da in dit verhaal die het dier zo hebben laten liggen zijn imo hun papieren niet waard en hoop dat deze mensen echt aangepakt worden .
En dat Oetje dalijk als ie opgeknapt is weer heerlijk naar zijn eigenaaresse terrug kan en de juiste zorg gaat krijgen .
Hahaatje schreef:Ik denk dat hier het feit bedoeld wordt dat de ijzers er verkeerd onder zaten (achterstevoren), niet zo zeer dát er ijzers onder zaten...
geerke schreef:Het probleem is natuurlijk wel dat als je als leek een hoefsmid erbij haalt en een dierenarts die beiden niet capabel zijn,je dat natuurlijk niet weet....en dat is het nadeel van er totaal geen verstand van hebben...
geerke schreef:Het probleem is natuurlijk wel dat als je als leek een hoefsmid erbij haalt en een dierenarts die beiden niet capabel zijn,je dat natuurlijk niet weet....en dat is het nadeel van er totaal geen verstand van hebben.
Als er wel een goede hoefsmid bij was geweest was het anders gelopen.....ik neem het de eigenaar nieteens echt kwalijk.
Bandida schreef:geerke schreef:Het probleem is natuurlijk wel dat als je als leek een hoefsmid erbij haalt en een dierenarts die beiden niet capabel zijn,je dat natuurlijk niet weet....en dat is het nadeel van er totaal geen verstand van hebben.
Als er wel een goede hoefsmid bij was geweest was het anders gelopen.....ik neem het de eigenaar nieteens echt kwalijk.
Ik wel, 4 maanden zonder verbetering, of erger, alleen maar verslechtering. Weet je hoe lang dat is??![]()
En dan nog geen vragen stellen.![]()
Domheid, gebrek aan empathisch vermogen en/of gewoon onwil. Dat soort mensen kan beter geen dieren houden.
geerke schreef:ik ben het wel met je eens hoor....misschien is de eigenaar wel zwakbegaafd ofzo...
Hahaatje schreef:Godsamme zeg, waarom beginnen mensen überhaupt aan een dier als ze er helemaal geen verstand van hebben? Dat op zich vind ik al schandalig...