Klopt, er zijn gelijktijdig ook de duitse kampioenschappen, dus daar zijn de 'betere' ruiters naar toe.jammer dat er maar zo weinig 'bekenden' mee doen.Laurens van lieren zit idd naast pam
Godzijdank, ik vond de passage ook niet mooi. Heel vreemd zelf... Alsof het maar aan één kant was bevestigd... Ohjaa, ik kom ook even binnenvallen
Paulien: oef da's mooi balen!! _Nann_: idd nogal.Was het publiek nu net aan het klappen tijdens de uitgestrekte draf of zat dat in het muziekje?
Hij rijd wel super vriendelijk vind ik, maar de muzikaal vind ik de kur niet echt super in elkaar zitten eigenlijk
l0esjj schreef:Paulien: oef da's mooi balen!! _Nann_: idd nogal.Was het publiek nu net aan het klappen tijdens de uitgestrekte draf of zat dat in het muziekje?aan het klappen volgens mij... ze doen las vegas vast na
l0esjj schreef:Paulien: oef da's mooi balen!! _Nann_: idd nogal.Was het publiek nu net aan het klappen tijdens de uitgestrekte draf of zat dat in het muziekje?volgens mij deden ze net weer klappen na die uitgestrekte galop