Opgehitst en slachtoffer of ‘zieke ponyseks’?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:35

Zou me niks verbazen als hij die pony niet eens heeft aangeraakt. / Er niet naar om heeft gekeken.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:52

vorame schreef:
Dat enkele het hier samen met een ander mens gedaan hebben in de hooiberg. Daar is niet veel vies aan.
En je zult ook niet zonder toestemming op het erf zijn geweest.

Wij wel hoor. Zonder toestemming, we waren toen 16. Oei, nu ben ik ook crimineel.....

Wat een ophef om niets weer zeg.....

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:56

Typisch nederland....gaan we die jongen sielugh vinden....
Schiet op zeg, wat doe je in een box bij een shetlander met je broek op je hielen?? Hij heeft 'm niet aangeraakt, come on, wordt eens wakker zeg....Verkrachters zeggen ook vaak dat het meisje het oke vond. Worden jullie wakker?? Kleine jongetjes die dit gedrag vertonen worden later vaak misbruikers, dat is algemeen bekend. Aanpakken dus, en sowieso in therapie.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:04

paars schreef:
Typisch nederland....gaan we die jongen sielugh vinden....
Schiet op zeg, wat doe je in een box bij een shetlander met je broek op je hielen?? Hij heeft 'm niet aangeraakt, come on, wordt eens wakker zeg....Verkrachters zeggen ook vaak dat het meisje het oke vond. Worden jullie wakker?? Kleine jongetjes die dit gedrag vertonen worden later vaak misbruikers, dat is algemeen bekend. Aanpakken dus, en sowieso in therapie.

Ik vind het juist typisch nederland dat er direct van alles gespeculeerd wordt ;)
ik lees NERGENS dat hij de pony heeft aangeraakt, dus ga hier ook niet zo 1,2,3 vanuit.
Ik heb ook wel eens een dronken sjaak in de tuin gehad, dan wel niet met zn broek naar beneden, maar het kan best zijn dat deze jongen wat drank ophad, wat hitsig werd en een plekje zocht waar hij zich kon bevredigen (Zonder ook maar 1 moment aan die pony gedacht te hebben)

Maar ik ben het er wel mee eens dat hij NIKS in de buurt van het beest te zoeken had en het erf niet op had moeten gaan.

Als hij het beest wel heeft aangeraakt, wat nog niet zeker is, dan is het gewoon een ontzettende vieslak.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:08

ik het toch raar....jezelf bevredigen doe je onder de douche of in bed....maar in een stal met een pony erbij?
Ik hoop niet dat zijn volgende stap is het penetreren van de pony.......alhoewel,na alle ophef heb je kans dat als hij een paard ziet het zakie alleen maar gaat hangen van ellende.

Dan is die ophef toch nog ergens goed voorgeweest...een pony verkrachter in de kiem gesmoord.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:11

Het is overigens bij mij niet algemeen bekend dat jongens die paarden erg leuk vinden, later misbruikers gaan worden...
Als je een voorliefde hebt voor dieren, dan heb je dat niet voor mensen ;)

Kan mij niet voorstellen dat je zoiets doet onder druk van vrienden, presteren onder druk gaat zo lastig :+

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:38

Misschien:
zocht hij wel gewoon een plek om zichzelf te bevredigen, en kon hij dat niet ergens anders doen
dan in de stal. waar mensen m niet zo snel zullen zoeken (in dit geval dan wel..)
Ik denk niet dat hij ideen bij t dier had, wat ook blijkt uit t feit dat hij deze niet heeft aangeraakt?

ik denk dat er TE snel van alles wordt geroepen, voordat het kind zelf een verklaring heeft kunnen geven..

maar 1 ding staat vast, vriendden die je pesten...zijn toch geen vrienden ???

vuurneon

Re: Opgehitst en slachtoffer of ‘zieke ponyseks’?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:40

Ik zou niet opgewonden worden van vrienden die mij onder druk zetten om mezelf te bevrediging :=

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:43

misschien hoort ie er dan pas bij;).. Mensen die pesten proberen zovaak diegene iets te laten doen wwat ze eigenlijk niet willen

er stond toch ook niet bij of t bevredigen lukte;)?

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:44

Renee_vd schreef:
Misschien:
zocht hij wel gewoon een plek om zichzelf te bevredigen, en kon hij dat niet ergens anders doen
dan in de stal. waar mensen m niet zo snel zullen zoeken (in dit geval dan wel..)
Ik denk niet dat hij ideen bij t dier had, wat ook blijkt uit t feit dat hij deze niet heeft aangeraakt?

ik denk dat er TE snel van alles wordt geroepen, voordat het kind zelf een verklaring heeft kunnen geven..

dit probeerde ik dus ook te zeggen

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:44

Renee_vd schreef:
vriendden die je pesten...zijn toch geen vrienden ???

Da's een goeie, en daar ben ik het helemaal mee eens! Dat zijn zeker geen vrienden.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:55

Ach natuurlijk heeft deze jongen heel bewust de paardenstal opgezocht omdat hij een seksuele voorkeur heeft voor dieren. Of hij op dat moment nou wel of geen seks met de pony heeft gehad is een kwestie van tijd. Vroeg of laat had dit er toch van gekomen.

Als er een meisje met tarzan naast een shetje had gestaan, had ik hetzelfde gevonden.

Een stel die de hooizolder opzoekt om samen te zijn, is iets totaal anders, net als een caviahok naast je bed. Mijn kat zal ook vast wel eens iets hebben gezien maar ik zoek het niet bewust op en dat is een mega groot verschil!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:59

Wie zegt dan dat hij bewust bij de pony is gaan staan?

En waar staat trouwens dat hij langs de pony stond? en hoe zag deze stal eruit? groot?..

We kunnen wel van alles gaan roepen.. maar ik denk dat het toch anders is gelopen dan ieder denkt.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:00

fenk schreef:
Snap ook niet waar al die ophef vandaan komt. Hij heeft toch niks MET de shetlandpony gedaan "lees ik in het bericht"!
Oke dat kan de volgende stap zijn en zodra zoiets gebeurd vind ik al die dingen waar hij nu al voor uitgemaakt wordt terecht, maar om nu meteen al zo hard te oordelen....

Precies mijn gedachte!

Iedereen heeft het hier over hoe ziek hij wel niet is.. en dat hij gecastreerd moet worden. Ook al is de pony door de jongen in een seksuele context geplaatst (is niet het zelfde als gebruikt) een dier wordt echt niet in de verlegenheid gesteld door een dergelijke menselijke handeling, en houdt er ook geen psychische schade aan over. Wat hij deed was desalniettemin absoluut niet gezond, maar als een psychisch zwakker individu te maken krijgt met hevige groepsdruk dan is er een enorme kans dat deze dingen doet die niet normaal zijn, zoals hier het geval is. Erg sneu dit voorval, vind idd ook dat er veel te hard wordt opgetreden, ik zou een onderzoek instellen naar alle aspecten rond dit voorval, pas daarna berechten of juist niet.

botjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:04

Less schreef:
Ach natuurlijk heeft deze jongen heel bewust de paardenstal opgezocht omdat hij een seksuele voorkeur heeft voor dieren. Of hij op dat moment nou wel of geen seks met de pony heeft gehad is een kwestie van tijd. Vroeg of laat had dit er toch van gekomen.

Als er een meisje met tarzan naast een shetje had gestaan, had ik hetzelfde gevonden.

Een stel die de hooizolder opzoekt om samen te zijn, is iets totaal anders, net als een caviahok naast je bed. Mijn kat zal ook vast wel eens iets hebben gezien maar ik zoek het niet bewust op en dat is een mega groot verschil!

Het probleem is dat je niet weet waarom hij juist die stal heeft opgezocht. Is het omdat er een paard te vinden was, of was het dichtbij en beschut, of druk van zijn vriendengroep, als je dat doet dan hoor je erbij... Zolang we dat niet weten kan je in principe ook niets zeggen over zijn motieven, dus roepen dat hij een potentiele paarden/kinder verkrachter is heeft geen zin. De shet was waarschijnlijk niet onder de indruk van de prestaties van die jongen ~~}>

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:06

Renee_vd schreef:
Misschien:

maar 1 ding staat vast, vriendden die je pesten...zijn toch geen vrienden ???

nou.....bij vreemde mensen het erf op lopen om je vervolgens naast een pony te bevredigen?
volgens mij kan dat veel simpeler hoor....dit is wel erg omslachtig.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:08

het zal je kind maar zijn.... schaam je je ook kapot.
hopelijk schrikken meer mannen/jongens hier goed van en laten ze het om seks met dieren te hebben.
Van mij aan de schandpaal, prima.

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:08

Tsjah Tis net zoals ierdereen: MISSCHIEN

We weten t niet
maar iemand zomaar beschuldigen... nee

ben t ook met Botjes eens

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:09

garny95 schreef:
hopelijk schrikken meer mannen/jongens hier goed van en laten ze het om seks met dieren te hebben.

nou hiermee stop je sex met dieren niet hoor,...

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:11

Diablo
Als jij daar zonder toestemming op het erf was geweest en ik had je gevonden had ik ook de politie gebeld.
Ik wens geen vreemde mensen op mijn erf.
Gaan ze maar lekker in het bos liggen. Plek genoeg. :)

Geerke,
ik ben het helemaal met jou eens.
Wat is het volgende?
Dit is gewoon geen normale plek om je te bevredigen.
Andere plaatsen genoeg.

Ik vraag me wel af wat er voor topic had gestaan bij diegene die het hier nu goed vinden als ze zelf iemand met de broek op de enkels bij hun paard hadden gevonden?
En nu niet stoer roepen dat het wel goed zou zijn, arme jongen omdat je dat al het hele topic zegt.
Nee gewoon even diep in je hart kijken.
En kijken of het dan zo grappig is, op jou erf, een jonge met een stijve bij jou paard.

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:15

vorame schreef:
Diablo
Als jij daar zonder toestemming op het erf was geweest en ik had je gevonden had ik ook de politie gebeld.
Ik wens geen vreemde mensen op mijn erf.
Gaan ze maar lekker in het bos liggen. Plek genoeg. :)

Geerke,
ik ben het helemaal met jou eens.
Wat is het volgende?
Dit is gewoon geen normale plek om je te bevredigen.
Andere plaatsen genoeg.

Ik vraag me wel af wat er voor topic had gestaan bij diegene die het hier nu goed vinden als ze zelf iemand met de broek op de enkels bij hun paard hadden gevonden?
En nu niet stoer roepen dat het wel goed zou zijn, arme jongen omdat je dat al het hele topic zegt.
Nee gewoon even diep in je hart kijken.
En kijken of het dan zo grappig is, op jou erf, een jonge met een stijve bij jou paard.

nee klopt, dat had ik zeker niet goedgevonden
die had ik wel een tik tegen zijn bolletje willen geven (A)

maar niemand weet hoe t is gegaan, waarschijnlijk ging t m niet eens om t paard. anders stond hij er wel achter;)

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:22

vorame schreef:

Nee zeker niet leuk; zoals ik al zij, zelfs mensen zonder paard erbij betrappen was al niet leuk.
Maar het zo aan de grote klok hangen en die jongen door het slijk halen zonder dat er zeker is wat er is gebeurd, dat zou ik NOOIT doen.
(al wist ik het wel zou ik het nog niet aan de grote klok hangen)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:23

Renee_vd schreef:
garny95 schreef:

nou hiermee stop je sex met dieren niet hoor,...

ik vraag me af wat wel zou werken?
Therapie?
Ik geloof daar niet in....ik neem mijzelf als voorbeeld....ik houd heel veel van dieren,vooral paarden honden en katten.....nu doe ik daar natuurlijk geen sexuele handelingen mee(behalve dat mijn hengst dat wel zo uitlegt als ik z'n piemel schoonmaak...)

Maar gaat een psychiater mij genezen van mijn liefde voor dieren?

Ik dacht het niet.....net als dat je een homo niet kunt behandelen....die blijft gewoon homo(gelukkig)
en net als dat een pedofiel gewoon pedofiel blijft(jammergenoeg)
Je kunt een pedo en een dierenverkrachter wel proberen te laten begrijpen dat ze hun 'driften' moeten onderdrukken,maar of dat altijd gaat werken...ik denk het niet.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:27

botjes schreef:
Less schreef:

Het probleem is dat je niet weet waarom hij juist die stal heeft opgezocht. Is het omdat er een paard te vinden was, of was het dichtbij en beschut, of druk van zijn vriendengroep, als je dat doet dan hoor je erbij... Zolang we dat niet weten kan je in principe ook niets zeggen over zijn motieven, dus roepen dat hij een potentiele paarden/kinder verkrachter is heeft geen zin. De shet was waarschijnlijk niet onder de indruk van de prestaties van die jongen ~~}>

Denk ook niet dat de pown onder de indruk geweest is, maar als ik bedenk dat ik dat joch in mijn eigen stal zou vinden, mijn paard aanrakend of niet, ik denk dat ie liever bij de politie afgeleverd zou worden, wat een smeerpijp :n

Het doet me denken aan dat joch van 2 jaar geleden, die hondenpoep at voor een beetje wiet :+
Nog zo'n sneu exemplaar.

botjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:36

Tja, dat het niet hoort daar is iedereen het over eens. Het probleem is dat het allemaal te veel wordt opgeblazen. De jongen wordt als een paria behandelt voor het feit dat hij betrapt is op andermans terrein.
Dat er aangifte is gedaan vind ik niet vreemd, en ik keur het ook zeker niet af, maar er wordt zoveel gedoe gemaakt omdat de jongen in een paardenstal is betrapt, in plaats van een donker bosje...