Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vorame schreef:Dat enkele het hier samen met een ander mens gedaan hebben in de hooiberg. Daar is niet veel vies aan.
En je zult ook niet zonder toestemming op het erf zijn geweest.
paars schreef:Typisch nederland....gaan we die jongen sielugh vinden....
Schiet op zeg, wat doe je in een box bij een shetlander met je broek op je hielen?? Hij heeft 'm niet aangeraakt, come on, wordt eens wakker zeg....Verkrachters zeggen ook vaak dat het meisje het oke vond. Worden jullie wakker?? Kleine jongetjes die dit gedrag vertonen worden later vaak misbruikers, dat is algemeen bekend. Aanpakken dus, en sowieso in therapie.

Renee_vd schreef:Misschien:
zocht hij wel gewoon een plek om zichzelf te bevredigen, en kon hij dat niet ergens anders doen
dan in de stal. waar mensen m niet zo snel zullen zoeken (in dit geval dan wel..)
Ik denk niet dat hij ideen bij t dier had, wat ook blijkt uit t feit dat hij deze niet heeft aangeraakt?
ik denk dat er TE snel van alles wordt geroepen, voordat het kind zelf een verklaring heeft kunnen geven..
fenk schreef:Snap ook niet waar al die ophef vandaan komt. Hij heeft toch niks MET de shetlandpony gedaan "lees ik in het bericht"!
Oke dat kan de volgende stap zijn en zodra zoiets gebeurd vind ik al die dingen waar hij nu al voor uitgemaakt wordt terecht, maar om nu meteen al zo hard te oordelen....
Less schreef:Ach natuurlijk heeft deze jongen heel bewust de paardenstal opgezocht omdat hij een seksuele voorkeur heeft voor dieren. Of hij op dat moment nou wel of geen seks met de pony heeft gehad is een kwestie van tijd. Vroeg of laat had dit er toch van gekomen.
Als er een meisje met tarzan naast een shetje had gestaan, had ik hetzelfde gevonden.
Een stel die de hooizolder opzoekt om samen te zijn, is iets totaal anders, net als een caviahok naast je bed. Mijn kat zal ook vast wel eens iets hebben gezien maar ik zoek het niet bewust op en dat is een mega groot verschil!
Renee_vd schreef:Misschien:
zocht hij wel gewoon een plek om zichzelf te bevredigen, en kon hij dat niet ergens anders doen
dan in de stal. waar mensen m niet zo snel zullen zoeken (in dit geval dan wel..)
Ik denk niet dat hij ideen bij t dier had, wat ook blijkt uit t feit dat hij deze niet heeft aangeraakt?
ik denk dat er TE snel van alles wordt geroepen, voordat het kind zelf een verklaring heeft kunnen geven..
maar 1 ding staat vast, vriendden die je pesten...zijn toch geen vrienden ???

vorame schreef:Diablo
Als jij daar zonder toestemming op het erf was geweest en ik had je gevonden had ik ook de politie gebeld.
Ik wens geen vreemde mensen op mijn erf.
Gaan ze maar lekker in het bos liggen. Plek genoeg.
Geerke,
ik ben het helemaal met jou eens.
Wat is het volgende?
Dit is gewoon geen normale plek om je te bevredigen.
Andere plaatsen genoeg.
Ik vraag me wel af wat er voor topic had gestaan bij diegene die het hier nu goed vinden als ze zelf iemand met de broek op de enkels bij hun paard hadden gevonden?
En nu niet stoer roepen dat het wel goed zou zijn, arme jongen omdat je dat al het hele topic zegt.
Nee gewoon even diep in je hart kijken.
En kijken of het dan zo grappig is, op jou erf, een jonge met een stijve bij jou paard.
vorame schreef:En kijken of het dan zo grappig is, op jou erf, een jonge met een stijve bij jou paard.
Renee_vd schreef:garny95 schreef:het zal je kind maar zijn.... schaam je je ook kapot.
hopelijk schrikken meer mannen/jongens hier goed van en laten ze het om seks met dieren te hebben.
Van mij aan de schandpaal, prima.
nou hiermee stop je sex met dieren niet hoor,...
botjes schreef:Less schreef:Ach natuurlijk heeft deze jongen heel bewust de paardenstal opgezocht omdat hij een seksuele voorkeur heeft voor dieren. Of hij op dat moment nou wel of geen seks met de pony heeft gehad is een kwestie van tijd. Vroeg of laat had dit er toch van gekomen.
Als er een meisje met tarzan naast een shetje had gestaan, had ik hetzelfde gevonden.
Een stel die de hooizolder opzoekt om samen te zijn, is iets totaal anders, net als een caviahok naast je bed. Mijn kat zal ook vast wel eens iets hebben gezien maar ik zoek het niet bewust op en dat is een mega groot verschil!
Het probleem is dat je niet weet waarom hij juist die stal heeft opgezocht. Is het omdat er een paard te vinden was, of was het dichtbij en beschut, of druk van zijn vriendengroep, als je dat doet dan hoor je erbij... Zolang we dat niet weten kan je in principe ook niets zeggen over zijn motieven, dus roepen dat hij een potentiele paarden/kinder verkrachter is heeft geen zin. De shet was waarschijnlijk niet onder de indruk van de prestaties van die jongen