Man vergrijpt zich aan Shetlander van politieagent

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:16

Woest schreef:
bah! ik weet wel dat er in amerika een man gestorven is omdat hij op een boerderij was geweest speciaal voor zulke vieze mannen, en dat hij dood is gegaan door inwendige scheuringen nadat een hengst.... net goed!!

Speciaal voor zulke mannen? dus ze hebben daar dieren staan zodat die viezen mensen daar met dieren kunnen......... ? Of begrijp ik het verkeerd :?

cocktail

Re: Man vergrijpt zich aan Shetlander van politieagent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:32

wat een mafkees echt geen woorden voor

neinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:34

Woest schreef:
soms vraag ik me af waarom zo'n dier niet eens een Trap verkoopt hé, dat de dader van zijn hele lange leven met een plaszakje rond moet lopen!!
Als je zo wanhopig ben... koop u dan een pop ofzo hé, der zijn genoeg dingen op de markt om deze vieze mannen te plezieren, blijf van iemand anders zijn dieren!! bah bah

trouwens: we moesten zo'n goeie shire hengst dat eens terug laten doen bij zo'n kerel, eens kijken of hij van gedachte veranderd! :Y)

Maar waarschijnlijk kan hij de eigenaar van de pony daarna nog aanklagen ook :(
Triest gevalletje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:17

roodje schreef:
Woest schreef:
bah! ik weet wel dat er in amerika een man gestorven is omdat hij op een boerderij was geweest speciaal voor zulke vieze mannen, en dat hij dood is gegaan door inwendige scheuringen nadat een hengst.... net goed!!

Speciaal voor zulke mannen? dus ze hebben daar dieren staan zodat die viezen mensen daar met dieren kunnen......... ? Of begrijp ik het verkeerd :?

Typ Bestiality in op Google en je krijgt gelijk 4.280.000 resultaten.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:00

roodje schreef:
Woest schreef:

inderdaad! dat heb ik dat krantje gelezen althans, omdat het in deze staat (van de feiten) in amerika géén verbod was op zulke walgelijke praktijken.
Maar vraag me niet meer welke staat het was.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:03

Pff.. Dan kun je écht niet beter krijgen, en heb je gewoon geen andere optie's om aan je behoefde te komen. :(
Die man zou is een keer een pismerrie voor zich moeten hebben.. 8-) :(:)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:37

het is het gesprek van de dag, in het AD staat een filmpje.
jongen behoort tot een grote vriendengroep.............. en moest vandaag weer naar school.....................
Die heeft voor de rest van zijn leven een naam. Eige schuld toch

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:47

Hoe ziek....

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:49

snorkie schreef:
gatverdamme... dat is te ziek voor woorden, om gewoon woedend om te worden.. koop lekker een opblaaspaard ofzo :( mag hopen dat ie een heeeele hoge boete of taakstraf van aardig wat uurtjes krijgt.. vastzetten doen ze niet voor dit, ook achterlijk, milde rechtsysteem in nederland.. bahbahbah hoop dat die jongen aardig wat kennissen etc.. heeft die er achter komen dat hij het is, dat zou toch genant zijn waahaha

Wilde Hilde :D
Afbeelding

Ik snap gewoon niet hoe een 16-jarige op het idee komt om dat te doen (en dan ook nog zo stom is om de stalverlichting aan te laten). Hij gaat nu wel heel zijn leven met een reputatie door het leven, zoiets lekt toch uit in de dorpen. Zo hebben wij ook de 'ponyraper' rondlopen, voor een bak bier had die een pony van een vriend genomen, hij werd voortaan echt met de nek aangekeken en is nu verhuisd naar ergens

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 19:35

Agatverdammenogantoezeg! Jakkes, vies vies ventje! :(
En dan nog wel een shetje van de politie..... nou dan heb je wel LEF hoor! :(

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 19:41

Die zouden we zonder verdoving moeten castereren.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 21:57

Of van een HIJ een ZIJ maken! }>

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:44

Die shetlander een trauma?! Haha hou toch op, er staat toch dat hij het beest niet eens heeft aangeraakt, alleen in de bijzijn van dat beest heeft gedaan.....Alsof dat beest dat wat kan schelen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:49

Eigenlijk is het wel heel sneu, jongen heeft een stempel voor de rest van zijn leven terwijl hij pas 16 is.
Misschien was hij 'gedwongen' om zoiets te doen. Jongeren op die leeftijd gaan soms heel ver in pesterijen. Zo heb ik ook eens een filmpje gezien van een jongen die poep 'moest' eten...
Ik denk dat we de jongen niet te hard moeten beoordelen zolang we de hele situatie niet kennen, het is ook een beetje té toevallig dat de shet van een politieagent was...

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:00

Die shetlander stond waarschijnlijk gewoon lekker zijn hooi op te eten terwijl die jongen met zichzelf bezig was. Er staat toch niet dat hij IN de shetlander is geweest? Er zijn zoveel mensen die dit wél doen volgens mij, daar hoor je toch ook niks van? Dat het nu net bij iemand van de politie is gebeurt maakt het speciaal :roll:
Dat hij het als weddenschap moest doen geloof ik niet, want er was toch niemand bij in de stal die het kon controleren?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:07

Tanya, dat weet je niet, wie weet stonden er een paar jongens op de uitkijk die het maar al te leuk vonden dat hij gepakt is.
Ik blijf er echt bij, dat zolang er niks bewezen is, we niet van die harde uitspraken mogen doen.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:04

Daar heb je ook gelijk in! :)
Maar ik bedoel meer zo van, ze kunnen wel zeggen ga dit of dat doen, maar als er niemand meeloopt kunnen ze toch ook niet zien of hij het wel daadwerkelijk doet? Dus waarom zou hij het dan doen..

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:03

Foutje.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:05

OMG wara gaat het heen met sommige mensen :(

Mijn moeder werkt in een ziekenhuis op de spoedeisende hulp daar hebben ze een keer iemand binnen gekregen die vast zat in zn hond..

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:06

Gatver dat is echt smerig.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:08

Dat soort mensen zijn gewoon ziek in het hoofd hoor..

En met eigen dieren is het idd niet strafbaar..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:26

hij was geen 16 maar 26 jaar!
en ik vind ook gewoon hakkietakkie ballen eraf!!!!!Die moeten toch wel zo'n hormonale afwijking hebben dat alleen castratie een goede oplossing is!
wat een zieke wereld is het toch!En ik kan je zeggen als ik zo ene bij mijn pony's trapeer dan hangt ie tot de volgende ochtend met een riek tegen de wand op!Meteen opruimen die handel,heb ik geen pardon voor,zulke debielen doen het nu met dieren en dan met kindertjes.Gatver gatver gatver :( :( :(