piezze schreef:Jasmijn, iedereen heeft zijn eigen drives om iets te doen. Op wedstrijden met bit zie je ook genoeg prutsers dus die mogen ook gerust meedoen met een bitloze wedstrijd.
Jij mag helemaal je eigen drive hebben om iets te doen... Maar als jij gaat stellen dat ze deze proef-wedstrijd maar eens wat aantrekkelijker moeten maken door wat leuke prijsjes beschikbaar te stellen, dan begrijp je echt niet waar deze wedstrijd voor is bedoelt.
Maandenlang, zoniet al enkele jaren is er vanuit de bitloze hoek commentaar op de KNHS dat ze bitloos niet toestaan op wedstrijden. petities zijn getekent, websites opgericht, initiatieven ondernomen zelf een bitloze wedstrijd te organiseren (die voor zover ik weet overigens niet van de grond kwam) En nu komt de KNHS d.m.v. deze proef-wedstrijd aan de vraag vanuit de bitloze hoek tegemoet,en dan gaan mensen als jij zeuren dat ze het maar eens aantrekkelijker moeten maken met leuke prijsjes.... Het spijt me zeer, maar daar kan ik dan echt niet bij met mijn hoofd. Het is ook nooit goed....
En verder; als je toch niet de ambitie hebt om echt wedstrijden te gaan rijden, kijken hoe je paard reageert op drukte en gewoon ongeacht de prestatie met een leuk prijsje naar huis wilt gaan zijn daar genoeg andere opties voor. Daarvoor hoef je niet naar Ermelo af te reizen.
piezze schreef:Hoe meer er meedoen hoe meer kans er zijn op een paar goede. Zo bedoelde ik het.
Des te meer prutsers er meedoen, des te meer het gemiddelde niveau omlaag gehaald wordt. Niet handig als je d.m.v. deze proefwedstrijd een regelementswijziging tot stand wilt brengen, wilt bewijzen tegenover de KNHS dat er bitloos goed dressuur gereden wordt... Vanuit de bitloze hoek had ik wat dit aan gaat toch iets meer 'tactiek' verwacht

Maar goed, het maakt mij verder allemaal niet uit hoor, wie er meedoet en met wat voor drive. Al doet Pipo de Clown mee op het paard van Pipi Langkous en worden ze voor gelezen door Mama Lou

Ik heb geen belang bij de uitkomst van de proef, ik heb geen interesse mijn paarden bitloos te gaan starten als de mogelijkheid er zou komen.