Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Senja_x schreef:Beste Kaja,
Wij moeten kijken naar Anky de grote ruiter en als die ongemotiveerd ons land vertegenwoordigd dan is dat niet echt een pretje om te zien. Als zo een grote ruiter ongemotiveerd en niet klaar voor een NK aan de start verschijnt dan is het niet meer als logisch dat er kritiek komt vanuit de paardensportliefhebbers.
In mijn ogen vallen hieronder vele kenners en die zien gelijk of het goed gaat of niet.
Citaat:Nee schat, echt niet...
Maar is persoonlijk...
Citaat:Anky heeft haar peilen niet gericht op het NK...
Dit was een soort training, maar sommige gooien graag met modder en hebben hun eigen waarheden en feiten!
Maar ik heb genoeg gezegd nu, ik verheug me op aankomend EK en ik hoop dat zowel Salinero, Sunrise, maar ook Totilas nog beter in vorm zijn en iedereen het nakijken geven... En dan met name de duitsers...![]()
Meld dit bericht
crabbybitch schreef:Citaat:Nee schat, echt niet...
Maar is persoonlijk...
Nee hoor is niks persoonlijks aan.
Diegenen die er over oordelen zitten in kleine huisjes langs de kant.
En nee ,schat dat zijn geen bakkabouters maar goed opgeleide juryleden die de proeven beoordelen.
En jou persoonlijke mening???Waarom zou ik die belangrijker vinden dan die van de juryleden?
Voor mij ben jij gewoon net als alle andere bokkers(incluis ik) gewoon een forumkonijn...
Citaat:En ik mag hopen dat ze niet speciaal voor Anky komen
En ik mag hopen dat ze niet speciaal voor Anky komen
Senja_x schreef:Anky is een geweldig sportvrouw maar het zijn de manieren die de discussie rond haar persoontje aanwakkeren
Ik rij al even niet meer ik fok en kijk hoe de fokproducten het doen. Daarnaast worden mijn paarden gereden door een prof ruiter waar ik zelf ook aanwezig ben
Privé, Story, noem maar op.
.