supersupersuper!
gefeliciteerd hoor! Edward en Toto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wake_up schreef:Ik had Totilas nog nooit in het echt gezien, gister avond was de eerste keer,
en jeetje wat heeft dat paard een indruk op me gemaakt
Het lijkt bijna onmogelijk dat een paard zó kan lopen.
Edit: Vond het trouwens wel gigantisch onrespectvol dat tijdens de küren iemand van de VIPtribune gigantisch zat te schreeuwen
wake_up schreef:Vanaf de korte tribune waar ik zat, kon je het heel goed horen. Een vrouw ofzo die kéihard liep te schreeuwen in de rustige momenten in de kür. Ik snap niet dat ze zulke mensen er niet uitzetten, want het stoorde wel heel erg.
wake_up schreef:Vanaf de korte tribune waar ik zat, kon je het heel goed horen. Een vrouw ofzo die kéihard liep te schreeuwen in de rustige momenten in de kür. Ik snap niet dat ze zulke mensen er niet uitzetten, want het stoorde wel heel erg.
Easterlover schreef:Hee bettine zag je gister nog lopenIk zat op de tribune bij de korte zijde rij 2, en je liep voor langs.
Maar idd het ziet er zo makkelijk uit, en dat terwijl Totilas nog maar 9 jaar is, ongelofelijk.
De piaffe die hij pal voor mij liet zien bij A: wow, totilas zakte, zakte nog meer, op een gegeven moment zat ie bijna op zn kont![]()
En wat me ook opviel hoe koel Totilas is tijdens het applaus, hij loopt heel schattig met zn oortjes naar voren aan een lang teugeltje: "hee is dat allemaal voor mij, cool" ..en ook tijdens de ere ronde: met 1 hand kan het ook prima hoor
en toen bleef hij weer heel rustig zonder gestuiter etcetera.
wake_up schreef:Haha ja, ik vroeg me inderdaad al af of ze nuchter was