Extra afspraken ballonvaart in de maak wegens schrik paarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 07:45

hestejente schreef:
Caesar schreef:
Ons land is donkerrood gekleurd bij het kadaster :D

Wat houdt dat in, donkerrood bij het kadaster? :D

Is meer een uitdrukking. Wij hebben het idee dat als je maar vaak genoeg stennis schopt, ze je op een gegeven moment markeren. Dan kunnen ze er rekening mee houden. Donkerrood is meer, dat we echt bestempeld zijn om niet te landen.
Geef mijn vader groot gelijk hoor, en het is echt niet dat hij het leuk vindt om even dwars te zitten, maar omdat hij het zat is dat de LTO toendertijd voor iedereen heeft beslist dat luchtballonnen gewoon mogen landen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 08:00

Okee, thanks Caesar :)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 08:18

Is het een idee om de link naar dit topic te plakken in het ballonvaardersforum? Dan kunnen ze lezen tot welke ellende hun leuke hobby bij anderen kan leiden...

m1992

Re: Extra afspraken ballonvaart in de maak wegens schrik paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:33

Haha toevallig, vorige week reed ik met m,n vz pony in de buitenbak en op het land verderop waren ze bezig met 2 luchtbalonnen, die later ook de lucht in gingen en geluiden maakten, pony keek nergens van op.. was echt verbaasd haha.

On topic; vind het wel heel goed dat ze er nu wat aan doen, veel paarden vinden het wel heel eng..

laaaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:45

Zoolgangster schreef:
Is het een idee om de link naar dit topic te plakken in het ballonvaardersforum? Dan kunnen ze lezen tot welke ellende hun leuke hobby bij anderen kan leiden...

Zou eigenlijk wel een goed idee zijn om dit topic naar de site te sturen..
Ik vind het ook belachelijk dat iemand voor het plezier van een ander een gewond paard moet hebben of nog erger..