Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vudress schreef:Heb je wel eens een dood paard weggesleept?
Dat doe je nl. echt niet voor je lol en zeker niet waar veel mensen bijstaan.
Het duurt altijd wel een dag of twee voordat de Rendac bij je voor de deur staat.
Anya schreef:Psss Vudress, je mist de punt. Het gaat niet om het al dan niet wegslepen. Of het al dan niet afvoeren. Of de keuze die de eigenaar daar al dan niet in maakt.
HET GAAT OM VERPLICHT SECTIE VERRICHTEN zonder de toestemming van de eigenaar.
Dus je moet nét even beter lezen.
linneketeut schreef:Als mijn paard zijn been breekt bel ik nog liever naar de slager als naar de knhs voor een spuitje. En trouwens als hij dood neer valt dan maakt het me ook niet meer uit, dan zou ik blij zijn als ze hem komen halen.
Lyonesse schreef:Ik heb helemaal niet gezegd of ik het wel of niet zou doen knooopje. Het gaat mij er om dat er een keuze moet zijn. Dat ze het aanbieden als optie en niet verplicht stellen.
pluklief schreef:Lyonesse schreef:Een paard met gebroken been mag sowieso niet in de trailer
Er gebeurt wel meer wat niet mag, als er het vermoeden bestaat van een breuk gaat die van mij mooi mee naar een kliniek.
assiejlover schreef:Nog niet lang geleden is er helaas in Warga ook een dodelijk ongeval gebeurt.
Paard valt met opzadelen achterover op de tegels en was al "hersendood".
Op dit paard is als ik het goed weet géén sectie verricht. Door de val had het paard een gat in zijn hoofd.
Eponastable schreef:Semra schreef:Ben ik dan weer hollander??? Wie gaat dat betalen?
Ik vermoed dat ze dan je verzekering laten inspringen? ik zou het ook niet uit mijn eigen zak betalen hoor![]()
Maar vind het geen slecht idee, je weet nooit dat er iets van virus rondzwerft.