Het zou fijn zijn als iedereen zijn kortzichtigheid even bij zich zou houden.
spiritoes
Geplaatst: 25-04-09 19:23
Zwaantje1985 schreef:
Tuurlijk is het verschrikkelijk, dat zeg ik ook niet.. Maar een trailer die los gaat dat gebeurt niet door een drempel..
Je bent dus wel heeeeeeeeeel erg kortzichtig. Zou je eerst maar is vediepen in dingen die kunnen gebeuren voordat je een conclusie trekt. Ik liet in het verleden mijn auto keuren en toen kreeg ik even te horen dat mijn trekhaak nog maar aan 1 bout echt vast zat en de rest los was. Ik realiseer mij heel goed wat er had kunnen gebeuren.
Dit is niet je mening geven!! Dit is mensen die heel veel verdriet hebben omdat zij iets kostbaars hebben verloren nog even een mes in hun rug steken.
Twiggy2008
Geplaatst: 25-04-09 19:34
Waarom gaan sommigen weer speculeren? We zijn er geen van allen bij geweest of wel? Is dit het moment, in dit topic, om daarover te gaan mieren??? Lijkt mij van niet.
Het is al erg genoeg dat deze mensen hun innig geliefde paard, die zo ontzettend veel betekende en altijd zo zijn best deed, verloren hebben hiermee. Ik leef mee met al die mensen, vooral Annemarie, die Snapper verloren hebben. Zo'n geliefd paard laat zo'n gat na in hun leven.
Ik wens hen allemaal heel, heel veel kracht en sterkte toe na dit vreselijke verlies.
Wat en hoe het is gebeurd is eigenlijk niet zo belangrijk, Annemarie en haar team moeten iedere keer weer door die straat, over dat heuveltje, zien dan weer die ravage, moeten verder, er mee leren leven en omgaan, lijkt mij een zware opgave om dat te verwerken, met een vinger ergens naar wijzen is gemakkelijk, maar het mee gemaakt hebben is anders, over maanden zien zij het nog gebeuren en moeten weer door. sterkte allemaal met die momenten, als je er langs moet.
Wat is dat een moeilijke beslissing geweest voor de eigenaar. Een paard als Snapper is praktisch familie. Veel sterkte in de komende tijd.
messica
Geplaatst: 27-04-09 15:49
Pfff ik lees dit nu pas. Verschrikkelijk zeg...arme snap!! Echt een toppertje op elke gebied....wat een gemis het beste leerpaard ooit. Heel veel sterkte met het verlies van jou toppertje Annemarie... Liefs Stefanie & Messica...
Milootje
Geplaatst: 27-04-09 16:59
Jeetje. Ik heb er geen woorden voor. Ongelooflijk wat een doffe ellende.
Annemarie, Karel & uiteraard de rest van het team en de family, heel heel veel sterkte toegewenst met het grote verlies van jullie vriend en maatje Snapper.
Take care,
Milène
tjady
Geplaatst: 27-04-09 17:30
Wat een afschuwelijk bericht. Wat een afschuwelijk ongeluk. Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar dat het zo dramatisch afgelopen is terwijl het in eerste instantie goed leek te komen, komt dubbel zo hard aan. veel sterkte aan Annemarie en alle die Snapper lief hadden.
wat vreselijk, heel veel sterkte met jullie verlies
Zoolgangster
Geplaatst: 27-04-09 22:39
Heel veel sterkte!
clim_bling
Geplaatst: 01-05-09 10:33
Sorry dat ik zo laat reageer maar ik zag het nu pas.... Ik was er nog bij toen Snapper Fiji op Horse Event rondjes in de ring leerde lopen, heb toen nog speciaal foto's gemaakt... Veel sterkte!!