daarna meteen weggegaan bij die manege.... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
daarna meteen weggegaan bij die manege....
.
Urielle schreef:ik heb een week of zes geleden onze Welsh ook een maat 38 onder haar spekhol gegeven toen ze begon te bokken terwijl mijn dochter erop zat.
Urielle schreef:Heeft ook geen zin, maar ik kan me de reactie ten zeerste voorstellen. Zelf loop ik er nog naast omdat mijn dochter pas twee is, maar ik heb een week of zes geleden onze Welsh ook een maat 38 onder haar spekhol gegeven toen ze begon te bokken terwijl mijn dochter erop zat.
Wat het publiek er van vond en wat de wedstrijdsecretaris vond, vind ik niet zo ter zake doende. De ene keer heb je een verzameling Penny's voor je die de DB al bellen zodra je je paard uitvloekt, de andere keer roept iedereen aan de kant: Geef die pony/dat paard nu verdikkeme eens een knal met dat gedrein!
En dat hij buiten nog een keer een knal kreeg, oke, misschien was de pony die dag gewoon enorm stierig en klierde nog even lekker verder.
Ik zei het al: misschien is het overdreven gezeur van de omstanders, en misschien is die vent een dierenbeul tot en met, maar ik vind het gewoon echt te ver gaan om die man hier publiekelijk te lynchen op basis van een krantenartikeltje, dat wellicht ook nog eens zeer partijdig is (mensen bekend met ponyclubpolitiek?.
diesel_ schreef:Urielle schreef:Heeft ook geen zin, maar ik kan me de reactie ten zeerste voorstellen. Zelf loop ik er nog naast omdat mijn dochter pas twee is, maar ik heb een week of zes geleden onze Welsh ook een maat 38 onder haar spekhol gegeven toen ze begon te bokken terwijl mijn dochter erop zat.
Wat het publiek er van vond en wat de wedstrijdsecretaris vond, vind ik niet zo ter zake doende. De ene keer heb je een verzameling Penny's voor je die de DB al bellen zodra je je paard uitvloekt, de andere keer roept iedereen aan de kant: Geef die pony/dat paard nu verdikkeme eens een knal met dat gedrein!
En dat hij buiten nog een keer een knal kreeg, oke, misschien was de pony die dag gewoon enorm stierig en klierde nog even lekker verder.
Ik zei het al: misschien is het overdreven gezeur van de omstanders, en misschien is die vent een dierenbeul tot en met, maar ik vind het gewoon echt te ver gaan om die man hier publiekelijk te lynchen op basis van een krantenartikeltje, dat wellicht ook nog eens zeer partijdig is (mensen bekend met ponyclubpolitiek?.
sorry hoor, maar waarom doe jij dat nou weer?? Elke pony kan bokken, dan moet je je tweejarige dochtertje er maar niet opzetten. Je pony bokt altijd met een reden!

kazary schreef:Urielle, er staat dat hij buiten ook nog verder ging. En dat vind ik niet kunnen.
Als die pony aan het etterbakken is geweest en hij krijgt een knal, daar zal ik niet wakker van liggen, kan hij best wel eens verdient hebben.
Maar om dan buiten ook nog verder te gaan, nee dat heeft geen enkele zin.
diesel_ schreef:Dus jouw paarden mogen doen en laten wat ze willen als je erop zit, naast loopt en mee bezig bent?Urielle schreef:Heeft ook geen zin, maar ik kan me de reactie ten zeerste voorstellen. Zelf loop ik er nog naast omdat mijn dochter pas twee is, maar ik heb een week of zes geleden onze Welsh ook een maat 38 onder haar spekhol gegeven toen ze begon te bokken terwijl mijn dochter erop zat.
sorry hoor, maar waarom doe jij dat nou weer?? Elke pony kan bokken, dan moet je je tweejarige dochtertje er maar niet opzetten. Je pony bokt altijd met een reden!
diesel_ schreef:Je pony bokt altijd met een reden!
hahaha wat een snuggere opmerking!
)
). Zou hij ineens echt vreselijk gaan bokken, dan zou ik eerst uitzoeken waarom hij dat doet, want hij zou me nooit bewust er af gooien. Dus dan denk ik dat mijn paard er iets mee aan zou geven. Dat is een ding wat ik heel zeker weet over mijn eigen paard.