Alles als het woord "wei" er maar niet in voorkomt. Behalve dan dan bestaande weiden van prikpaaltjes met lint moeten worden voorzien. Want extra wei, verplichte wei... staat nergens.
Sorry Horseyfries: ik heb in mijn leven teveel beleidshoebabeloe gelezen om hiervan onder de indruk te zijn.
Standaardcommentaar als je iets niet wilt laten gebeuren qua beleid en niet rechtuit wilt zeggen dat je iets niet wilt veranderen is:
- ik mis de cijfers
- ik wacht op onderzoek
- het vooronderzoek is nog niet afgerond
- er is onderzoek, maar dat onderzoek is niet goed, ik wacht op nieuw onderzoek
- we zijn richtlijnen aan het ontwikkelen
- we wachten de pilot af en na evalutatie kijken we verder
- het kan niet
- het is te duur
- we nemen de niet te dure niet te moeilijke richtlijnen van een andere sector over (de welzijnsparameters in de vleeskalverhouderij nota bene, lamenielache).
all of the above
done that 
Alles om te laten lijken of we er wat aan doen, maar in essentie bedoelen we.. we laten de paarden op stal staan, zagen een stukje uit de houten schotten zodat contact mogelijk is, want ze kunnen al naar elkaar kijken, en we doen veel aan het stalklimaat, want zo'n ding omhangen is een stuk goedkoper dan een stuk wei regelen of de stallen daadwerkelijk vergroten.
Eén grote leugenachtige, op de eigen financiën en prekend voor eigen parochie gerichte bende

Maar wel fijn dat jij het gelooft.
Wat ook wel goed is: doe een afleidingsmanouvre: iets als een certificaat veilig paardrijden of zo. Kost een paar cent, levert de paarden niks op, maar het staat zo goed.
Laatst bijgewerkt door Anya op 28-03-09 17:14, in het totaal 2 keer bewerkt