Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tsarola schreef:Hallo ben ik nou een van de weinigen die wakker is???
Als een paard zo zwaar allergisch is voor gras..
Zou die ook wel iets van hoefschoenen aan moeten hebben (jou nagels zijn immers ook niet gevoelloos, denk aan warmte ect)
En daarbij wat zou je denk ik gebeuren als het paard gras eet... Die legt meteen het loodje!!
Een kennis van mij is allergisch voor paarden en heeft laatst onbewust paardenmelk gedronken en lag meteen 1½ week in het ziekenhuis!!
Zou jij uberhaupt een paard wat zo allergisch is ook maar 10 meter in de buurt van de besmettingsbron laten komen.
En daarbij afmaken??? Niet een beetje cru!!!
Er zijn meer paarden dan je denkt met deze allergie en die hebben een prima leven hoor!! een paard hoeft toch niet persé op de weide te staan om een lekker leven te hebben??? een zand paddock is toch ook geschikt, en met aangepast voedsel gaat dat toch prima!!
Als jullie iets met de longen hebben een daarom niet gewoon adem kunnen halen,, euthaniseren wij jullie toch ook niet.. Er zijn ook genoeg mensen die vanaf de nek verlamt zijn en een prima leven hebben!!!!
p_ponypaard schreef:mmmm beetje rare foto.. miss 1 april grap? een paard dat zo allergische is voor gras...... fotograferen op het gras? ik zou hem idd in een paddock zetten. zal beetje zielig zijn als hij met een muilkorf op de wei mag staan.