Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Cayenne schreef:Ach, het blijven paarden dus je weet niet wat er gaat gebeuren.
Wie weet doet ze alsnog mee met Painted en gaat Satchmo weer op z'n achterbenen staan, klimt Parzival in de gordijnen en springt Ravel bij de jury op tafel.
Er kan van alles gebeuren dus kansloos is ze bij voorbaat zeker nietAl is het natuurlijk wel jammer dat ze niet met Salinero heen mag, maar voor de concurrentie ligt alles natuurlijk nu weer open.
Ruimte voor nieuwe toppers
Rymke schreef:Nu zegt iedereen weer: "Ze had twee kwalificatie wedstrijden moeten rijden, dat heeft ze niet gedaan, dus eigen schuld. Regels zijn regels."
Iedereen begrijpt dus overduidelijk niet dat Anky er niet twee heeft gereden omdat ze rugproblemen had voor de wedstrijd in Gotenburg.
Ik vind Sjef niet kinderachtig, evenals Anky. Ik vind de FEI kinderachtig, ik weet niet wat hun reden hier voor is, maar ik vind het ronduit belachelijk.
Anky heeft al 9 keer gewonnen, waarom gunnen ze haar geen 10de keer? Ik ben erg benieuwd waarom de FEI haar niet laat starten, en volgens mij is dat ook de reden waarop Sjef een advocaat heeft ingeschakeld. Want net als Sjef al zegt: Als de FEI wil dat Anky start, mag ze starten. En daar hebben ze dan ook nog een goede reden voor (rugproblemen).
Marjoow schreef:Isabell is een duitser die heeft iets van: HA! Ik ben de beste en Anky zit lekker thuis!
Sander454 schreef:Marjoow schreef:Isabell is een duitser die heeft iets van: HA! Ik ben de beste en Anky zit lekker thuis!
Ik denk dat isabell Werth dat helemaal niet denkt. Isabell is meestal heel sportief dus die denkt heus niet van MOOI nu win ik omdat Anky er niet is.
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat de FEI anky geen wildcard geeft aangezien Anky toch wel bij de "grote" namen hoort en veel mensen toch anky tegen isbaell willen zien rijden. Dan doen er nog meer zeer goede mensen mee zoals adelinde die het anky en isabell ook nog moeilijk zou kunnen maken.
Ik zou als FEI Anky dus een wildcard geven aangezien ze dit wel verdient en het het hele evenement aantrekkelijker maakt.
en een wildcard is niet tegen de regels toch?
Waaltje schreef:[
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk word het allemaal veel spannender als Anky mee rijd. Maar ik begrijp dat een wildcard ook tegen de regels is. Als een wildcard volgens de regels mogelijk is dan is er natuurlijk niets aan de hand en moeten ze hem gewoon aan Anky geven. Maar ik blijf er bij "regels zijn regels" en die gelden voor iedereen.
*puck* schreef:iedereen kan een keer pech hebben maar met paarden kun je er nooit vanuit gaan dat ze gezond zijn en blijven dus anky had beter even door kunnen trainen na de o.s. en de eerste twee wedstrijden rijden ,ze hoefde alleen maar te starten en was geen punten nodig,.
Sander454 schreef:Marjoow schreef:Isabell is een duitser die heeft iets van: HA! Ik ben de beste en Anky zit lekker thuis!
Ik denk dat isabell Werth dat helemaal niet denkt. Isabell is meestal heel sportief dus die denkt heus niet van MOOI nu win ik omdat Anky er niet is.
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat de FEI anky geen wildcard geeft aangezien Anky toch wel bij de "grote" namen hoort en veel mensen toch anky tegen isabell willen zien rijden. Dan doen er nog meer zeer goede mensen mee zoals adelinde die het anky en isabell ook nog moeilijk zou kunnen maken.
Ik zou als FEI Anky dus een wildcard geven aangezien ze dit wel verdient en het het hele evenement aantrekkelijker maakt.
en een wildcard is niet tegen de regels toch?