Sneu.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sneu.

Dat je nu je keutel intrekt en je onderschrift gaat vewijderen en ineens van de prins geen kwaad weet siert je ook niet bepaald PG
pharagirlke schreef:Heerlijk dat bokkers altijd zo persoonlijk moeten worden als ze het met andere argumenten niet meer goed krijgen voor hun gevoelSneu.
weinig origineel en behoorlijk irritant ook na een tijd. 
Kan het ook even een beetje normaler.
Dat heb ik nou nog nooit geweten.... Voor mij druipt het er van af dat het sarcasme is.
chevax schreef:Ik schreef net ook al in het andere topic (dat over Las Vegas) dat het toch wel erg is hè, dat het als een nederlaag wordt gezien als je derde bent. Hier in de krant (weet niet of dat artikel ook in andere kranten stond) werd zelfs al gesuggereerd dat Anky op haar retour is, omdat ze "slechts" derde werd. Zelf relativeert ze alles (tenminste, zo je haar hoort praten en alles leest), maar de rest van Nederland heeft mening al klaar. En dat vind ik nou vaak zó jammer. Sportiviteit hoort ook bij de supporters. Tijdens een WK voetbal zit in het oranje voor de buis, tijdens het schaatsen nestell ik me op de bank en bij de dressuur verheug ik me altijd op de strijd tussen Isabell, Anky en inmiddels ook Adelinde. Beetje trots zijn op onze sporters en wat ze presteren.
Chiva schreef:Misschien moet je dan eens wat vaker nadenken voor je wat typt (of op je handen gaan zitten) of een na gaan denken over hoe je over komt. Als je zegt dat meerdere mensen die "problemen" met je hebben, dan zal er ergens wel een kern van waarheid inzitten nietwaar?![]()
Toon maakt altijd de muziek.
Zijn geinige gesprekken uit gekomen. Maar van het moment dat je in een discussie komt, dan is het ineens verdomt moeilijk om enkel op berichten te reageren kennelijk. Ik denk na voor dat ik typ maar IMO zou je zelf eens mogen gaan nalezen hoe je reageert. Misschien dat dat het een en ander zou verklaren. Ook voelt het aan voor mij alsof het niet enkel over dit topic gaat, en de laatste keer dat ik de regels nakeek mocht je geen persoonlijke vetes uitvechten in een topic. Dus als jij een probleem hebt met mij, vooral PB'en en ik ben meer dan bereid om je verduidelijking/antwoord en zelfs excuses aan te bieden in dien dat nodig is. Ben je daar te eigenzinnig voor, bijt dan ook op je tanden als je me ziet en doe normaal tegen me. Verder lijkt het me sowieso beter dat dit of afgerond word, of via PB word besproken, ik zit niet te wachten op een OW en jij volgens mij ook niet? pharagirlke schreef:meerdere mensen hebben geen problemen met me. Integendeel, kreeg vaak genoeg ook hele leuke PB's over mijn onderschriftZijn geinige gesprekken uit gekomen. Maar van het moment dat je in een discussie komt, dan is het ineens verdomt moeilijk om enkel op berichten te reageren kennelijk. Ik denk na voor dat ik typ maar IMO zou je zelf eens mogen gaan nalezen hoe je reageert. Misschien dat dat het een en ander zou verklaren. Ook voelt het aan voor mij alsof het niet enkel over dit topic gaat, en de laatste keer dat ik de regels nakeek mocht je geen persoonlijke vetes uitvechten in een topic. Dus als jij een probleem hebt met mij, vooral PB'en en ik ben meer dan bereid om je verduidelijking/antwoord en zelfs excuses aan te bieden in dien dat nodig is. Ben je daar te eigenzinnig voor, bijt dan ook op je tanden als je me ziet en doe normaal tegen me. Verder lijkt het me sowieso beter dat dit of afgerond word, of via PB word besproken, ik zit niet te wachten op een OW en jij volgens mij ook niet?

pharagirlke schreef:Chiva schreef:Misschien moet je dan eens wat vaker nadenken voor je wat typt (of op je handen gaan zitten) of een na gaan denken over hoe je over komt. Als je zegt dat meerdere mensen die "problemen" met je hebben, dan zal er ergens wel een kern van waarheid inzitten nietwaar?![]()
Toon maakt altijd de muziek.
meerdere mensen hebben geen problemen met me. Integendeel, kreeg vaak genoeg ook hele leuke PB's over mijn onderschriftZijn geinige gesprekken uit gekomen. Maar van het moment dat je in een discussie komt, dan is het ineens verdomt moeilijk om enkel op berichten te reageren kennelijk. Ik denk na voor dat ik typ maar IMO zou je zelf eens mogen gaan nalezen hoe je reageert. Misschien dat dat het een en ander zou verklaren. Ook voelt het aan voor mij alsof het niet enkel over dit topic gaat, en de laatste keer dat ik de regels nakeek mocht je geen persoonlijke vetes uitvechten in een topic. Dus als jij een probleem hebt met mij, vooral PB'en en ik ben meer dan bereid om je verduidelijking/antwoord en zelfs excuses aan te bieden in dien dat nodig is. Ben je daar te eigenzinnig voor, bijt dan ook op je tanden als je me ziet en doe normaal tegen me. Verder lijkt het me sowieso beter dat dit of afgerond word, of via PB word besproken, ik zit niet te wachten op een OW en jij volgens mij ook niet?
(Kijk mij, ik wil een oplossing zoeken)
Bovendien zie ik dit niet als een halszaak hoor.
Bij de mensen waarbij ik het verpest heb komt dat waarschijnlijk toch niet meer goed (hoewel, via PB zijn er al heel wat zaken opgelost geraakt.) en de mensen die al sympathie voor me hebben hoef ik niet meer voor me te "winnen". Dus ik zou daar absoluut het nu niet van in zien.
Ooit, als ik later groot ben, wil ik ook zo rijden
Adil18 schreef:chevax schreef:Ik schreef net ook al in het andere topic (dat over Las Vegas) dat het toch wel erg is hè, dat het als een nederlaag wordt gezien als je derde bent. Hier in de krant (weet niet of dat artikel ook in andere kranten stond) werd zelfs al gesuggereerd dat Anky op haar retour is, omdat ze "slechts" derde werd. Zelf relativeert ze alles (tenminste, zo je haar hoort praten en alles leest), maar de rest van Nederland heeft mening al klaar. En dat vind ik nou vaak zó jammer. Sportiviteit hoort ook bij de supporters. Tijdens een WK voetbal zit in het oranje voor de buis, tijdens het schaatsen nestell ik me op de bank en bij de dressuur verheug ik me altijd op de strijd tussen Isabell, Anky en inmiddels ook Adelinde. Beetje trots zijn op onze sporters en wat ze presteren.
Misschien versterkt Anky dit beeld zelf ook met haar, in mijn ogen, onsportieve gedrag niet met PB naar Las Vegas te gaan/willen. Daar wordt een zaak heel duidelijk: Ze gaat alleen ergens heen als ze kans heeft om te winnen...En ja, met zo'n instelling is 3e worden misschien inderdaad een nederlaag?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook te heftig omschreven...!
Ik weet iig dat ruiters onderling heel lief en gezellig kunnen overkomen als er anderen bij zijn maar owee als ze niet voor de camera's staan. (bij wijze van spreken). Zelfs regionaal al, dus dan wil ik niet weten hoe het internationaal gaat.. Misschien daarom dat ik een beetje met dat idee zit. luuk schreef:Waarom zou ze wel met PB naar las vegas gaan? Iedereen weet dat ze met hem daar weinig kans maakt, en het is niet even op en neer met de vrachtwagen maar er komt heel wat meer bij kijken. En neem aan ze genoeg andere dingen aan dr hoofd heeft. Het is toch vrij logisch dat het voor anky niet meer zo is van: 'Meedoen is al een hele ervaring' omdat ze al genoeg van dit soort wedstrijden heeft gereden. Ik zou ook niet naar de andere kant van de wereld vliegen als je niet echt een kans maakt.
pharagirlke schreef:Niet als je erheen gaat om er weer in te komen (wat geloof ik de bedoeling was van deze wedstrijd voor Salinero). Ik zou best begrijpen dat ze niet die hele reis met PB wil maken om nergens te komen. Oefenwedstrijdjes kan ze ook hier in de buurt rijden... Minder belastend voor paard en ruiter.