Flinke nederlaag voor Anky, Adelinde en Parzival tweede

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Flinke nederlaag voor Anky, Adelinde en Parzival tweede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:57

Heerlijk dat bokkers altijd zo persoonlijk moeten worden als ze het met andere argumenten niet meer goed krijgen voor hun gevoel :(:) Sneu. :)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:03

pharagirlke schreef:
Heerlijk dat bokkers altijd zo persoonlijk moeten worden als ze het met andere argumenten niet meer goed krijgen voor hun gevoel :(:) Sneu. :)

Ik zou bijna denken dat je over enorm veel zelfkennis beschikt.
Tenminste,ik neem aan dat je het over jezelf had? :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:05

Ik beschik over zelfkennis ja maar ik hoef iig niet schijnheilig te doen. Ik geloof dat in deze discussie ik haar geen gefrustreerd kreng noemde. Of ik heb een bericht gemist ergens?
Eigenlijk zie ik me zelfs niet persoonlijk worden naar haar :? *heeft net nog eens terug gelezen.*

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:14

Grappig, in jouw onderschrift staat (of liever gezegd: stond) :z

Ik ben een gefrustreerd kreng. Leer er mee leven of negeer mij.

Welnu, ik bevestigde enkel wat je zelf al weet :) Dat je nu je keutel intrekt en je onderschrift gaat vewijderen en ineens van de prins geen kwaad weet siert je ook niet bepaald PG :)
Verder vind ik je toch behoorlijk persoonlijk worden in je boodschap:

pharagirlke schreef:

Ik gaf je voldoende argumenten waarom dat ik dacht dat jouw opmerking aan mij persoonlijk gericht was. In plaats van op een normale manier daarop te reageren kun je enkel en alleen reageren als het gefrustreerde kreng dat je klaarblijkelijk bent, en dat je volgens onderschrift zo graag wilt uitdragen. Tja...... Ik vind het enkel en alleen fijn dat je mensen waarschuwt hiervoor.... Zou me anders afvragen waar die abnormale manier van reageren vandaan kwam.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:16

Ik heb mijn onderschrift gewijzigd (dat stond er inderdaad) omdat door dat onderschrift geen enkele bokker kennelijk nog normaal kan discussiëren, want van het moment dat je er tegen in gaat nemen ze je onderschrift er bij. :') weinig origineel en behoorlijk irritant ook na een tijd.

En ik zeg daar enkel wat jij doet. Of noem jij mijn onderschrift er bij halen niet persoonlijk worden? Ik verduidelijk net (kan wat harder over gekomen zijn maar was zo iig niet bedoelt) dat het niet op jouw persoonlijk is omdat het hele topic vol staat met dergelijke bemoeienissen en dat ik me af vroeg hoe het kwam dat mensen zichzelf daar op toelegden. Ik heb het vaak al druk genoeg met mijn eigen leven te plannen. IMO hang je hier zelf een beetje "de prins die zich van geen kwaad bewust is" uit.

Maar goed, ik hoef dan niet naar iemands onderschrift te grijpen om verduidelijking te vragen. Ik durf ook gewoon te zeggen "hoe bedoel je dat?"

Dus neen, ik ben me van geen kwaad bewust.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:20

'Even bedenkende dat het gehele topic vol staat met dat soort bemoeienissen zou ik het vooral persoonlijk op nemen ja chiva'
Nee tuurlijk is dat geen persoonlijk worden,zelfs niet als het er letterlijk staat :')

En als mensen niet mogen reageren op je onderschrift,moet je hem er ook niet neerzetten. ( of snel weghalen,dat kan ook)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:23

Zeg mensen, gaan jullie nou bepalen voor me wanneer ik mijn onderschrift wijzig? Moet ik komen vragen of ik aub mijn onderschrift mag wijzigen omdat ik het stilaan irritant vind dat bokkers er spontaan gekke dingen van gaan doen? := Kan het ook even een beetje normaler.

Eh vatten jullie dergelijke sarcastische opmerking op als persoonlijk? := Dat heb ik nou nog nooit geweten.... Voor mij druipt het er van af dat het sarcasme is.

Maar dat lezen moeilijk is als dat betekent dat je aanval niet meer echt terecht is, is iets wat ik al vaker heb opgemerkt. Is geloof ik zelfs een FZ topic over geweest!

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:24

Misschien moet je dan eens wat vaker nadenken voor je wat typt (of op je handen gaan zitten) of een na gaan denken over hoe je over komt. Als je zegt dat meerdere mensen die "problemen" met je hebben, dan zal er ergens wel een kern van waarheid inzitten nietwaar? :)

Toon maakt altijd de muziek.

edit: zoals bovenstaande dus :roll:
Laatst bijgewerkt door Chiva op 24-03-09 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:24

chevax schreef:
Ik schreef net ook al in het andere topic (dat over Las Vegas) dat het toch wel erg is hè, dat het als een nederlaag wordt gezien als je derde bent. Hier in de krant (weet niet of dat artikel ook in andere kranten stond) werd zelfs al gesuggereerd dat Anky op haar retour is, omdat ze "slechts" derde werd. Zelf relativeert ze alles (tenminste, zo je haar hoort praten en alles leest), maar de rest van Nederland heeft mening al klaar. En dat vind ik nou vaak zó jammer. Sportiviteit hoort ook bij de supporters. Tijdens een WK voetbal zit in het oranje voor de buis, tijdens het schaatsen nestell ik me op de bank en bij de dressuur verheug ik me altijd op de strijd tussen Isabell, Anky en inmiddels ook Adelinde. Beetje trots zijn op onze sporters en wat ze presteren. ;-)

Misschien versterkt Anky dit beeld zelf ook met haar, in mijn ogen, onsportieve gedrag niet met PB naar Las Vegas te gaan/willen. Daar wordt een zaak heel duidelijk: Ze gaat alleen ergens heen als ze kans heeft om te winnen...En ja, met zo'n instelling is 3e worden misschien inderdaad een nederlaag?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook te heftig omschreven...!

Mensen missen blijkbaar mijn wel-ontopic reactie :P
Laatst bijgewerkt door Adil op 24-03-09 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:27

Chiva schreef:
Misschien moet je dan eens wat vaker nadenken voor je wat typt (of op je handen gaan zitten) of een na gaan denken over hoe je over komt. Als je zegt dat meerdere mensen die "problemen" met je hebben, dan zal er ergens wel een kern van waarheid inzitten nietwaar? :)

meerdere mensen hebben geen problemen met me. Integendeel, kreeg vaak genoeg ook hele leuke PB's over mijn onderschrift :') Zijn geinige gesprekken uit gekomen. Maar van het moment dat je in een discussie komt, dan is het ineens verdomt moeilijk om enkel op berichten te reageren kennelijk. Ik denk na voor dat ik typ maar IMO zou je zelf eens mogen gaan nalezen hoe je reageert. Misschien dat dat het een en ander zou verklaren. Ook voelt het aan voor mij alsof het niet enkel over dit topic gaat, en de laatste keer dat ik de regels nakeek mocht je geen persoonlijke vetes uitvechten in een topic. Dus als jij een probleem hebt met mij, vooral PB'en en ik ben meer dan bereid om je verduidelijking/antwoord en zelfs excuses aan te bieden in dien dat nodig is. Ben je daar te eigenzinnig voor, bijt dan ook op je tanden als je me ziet en doe normaal tegen me. Verder lijkt het me sowieso beter dat dit of afgerond word, of via PB word besproken, ik zit niet te wachten op een OW en jij volgens mij ook niet?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:28

pharagirlke schreef:
meerdere mensen hebben geen problemen met me. Integendeel, kreeg vaak genoeg ook hele leuke PB's over mijn onderschrift :') Zijn geinige gesprekken uit gekomen. Maar van het moment dat je in een discussie komt, dan is het ineens verdomt moeilijk om enkel op berichten te reageren kennelijk. Ik denk na voor dat ik typ maar IMO zou je zelf eens mogen gaan nalezen hoe je reageert. Misschien dat dat het een en ander zou verklaren. Ook voelt het aan voor mij alsof het niet enkel over dit topic gaat, en de laatste keer dat ik de regels nakeek mocht je geen persoonlijke vetes uitvechten in een topic. Dus als jij een probleem hebt met mij, vooral PB'en en ik ben meer dan bereid om je verduidelijking/antwoord en zelfs excuses aan te bieden in dien dat nodig is. Ben je daar te eigenzinnig voor, bijt dan ook op je tanden als je me ziet en doe normaal tegen me. Verder lijkt het me sowieso beter dat dit of afgerond word, of via PB word besproken, ik zit niet te wachten op een OW en jij volgens mij ook niet?

Je bent tenminste een oprecht gefrustreerd kreng, dat maakt je sympathiek! :D

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:31

pharagirlke schreef:
Chiva schreef:

Dit had je ook via PB kunnen doen ipv hier openlijk om sympathie te winnen :) (Kijk mij, ik wil een oplossing zoeken)

Aan PB contact heb ik geen behoefte, dank je wel, dus ik wil het hierbij laten. Als je hier openlijk al geen gelijk wilt geven, dan zul je dat via PB ook niet doen :) Bovendien zie ik dit niet als een halszaak hoor.

Het is maar I-net!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:33

Chiva schreef:
Dit had je ook via PB kunnen doen ipv hier openlijk om sympathie te winnen :) (Kijk mij, ik wil een oplossing zoeken)

Ho, dan begrijp je me verkeerd, ik heb ook met PG discussies gehad (meningsverschillen) via de PB en daarop baseer ik mijn uitspraak, niet alleen op wat hier gebeurd!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:40

Ik probeer geen sympathie te winnen. :') Bij de mensen waarbij ik het verpest heb komt dat waarschijnlijk toch niet meer goed (hoewel, via PB zijn er al heel wat zaken opgelost geraakt.) en de mensen die al sympathie voor me hebben hoef ik niet meer voor me te "winnen". Dus ik zou daar absoluut het nu niet van in zien.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:41

Gaat weer lekker ontopic hier. Nu maakt niet uit. Vind het een beetje veel om het onmiddelijk een nederlaag te noemen. Wat verwacht iedereen dat anky jaar in jaar uit zal toppen? Adelinde heb ik geen idee van. Maar rijd de laatste tijd iig behoorlijk wat successen. Qua rijden heb ik ze enkel zien in en uitrijden en dus nogal moeilijk om te zeggen hoe ze het in de proef deden. Minderhoud vind ik zowiezo al niet zo leuk om te zien rijden. Werth deed het blijkbaar goed. *Gaat op zoek naar filmpjes*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:43

Heb een interview van Adelinde bekeken op paardentv. En daar vond ik haar echt heel erg sympathiek! Ik wist ook niet dat Parzival zo'n ondeugd was overigens! Voor zover ik filmpjes gezien heb van haar vind ik het een hele fijne amazone :j Ooit, als ik later groot ben, wil ik ook zo rijden :j

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:45

Adil18 schreef:
chevax schreef:
Ik schreef net ook al in het andere topic (dat over Las Vegas) dat het toch wel erg is hè, dat het als een nederlaag wordt gezien als je derde bent. Hier in de krant (weet niet of dat artikel ook in andere kranten stond) werd zelfs al gesuggereerd dat Anky op haar retour is, omdat ze "slechts" derde werd. Zelf relativeert ze alles (tenminste, zo je haar hoort praten en alles leest), maar de rest van Nederland heeft mening al klaar. En dat vind ik nou vaak zó jammer. Sportiviteit hoort ook bij de supporters. Tijdens een WK voetbal zit in het oranje voor de buis, tijdens het schaatsen nestell ik me op de bank en bij de dressuur verheug ik me altijd op de strijd tussen Isabell, Anky en inmiddels ook Adelinde. Beetje trots zijn op onze sporters en wat ze presteren. ;-)

Misschien versterkt Anky dit beeld zelf ook met haar, in mijn ogen, onsportieve gedrag niet met PB naar Las Vegas te gaan/willen. Daar wordt een zaak heel duidelijk: Ze gaat alleen ergens heen als ze kans heeft om te winnen...En ja, met zo'n instelling is 3e worden misschien inderdaad een nederlaag?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook te heftig omschreven...!

Mensen missen blijkbaar mijn wel-ontopic reactie :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:47

Derde is nog altijd de top drie.... Over dat van niet met PB naar las vegas willen. Ik heb nog steeds het idee dat daar meer achter zit dan wat wij hier te lezen krijgen...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:48

pharagirlke schreef:
Derde is nog altijd de top drie.... Over dat van niet met PB naar las vegas willen. Ik heb nog steeds het idee dat daar meer achter zit dan wat wij hier te lezen krijgen...

Mogelijk, maar zoals het nu overkomt vind ik het echt niet sportief gedrag...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:53

Klopt... Ach, en eigenlijk kunnen we ook niet oordelen over wat er achter de schermen gebeurt. Weet niet waarom ik dat gevoel heb... := Ik weet iig dat ruiters onderling heel lief en gezellig kunnen overkomen als er anderen bij zijn maar owee als ze niet voor de camera's staan. (bij wijze van spreken). Zelfs regionaal al, dus dan wil ik niet weten hoe het internationaal gaat.. Misschien daarom dat ik een beetje met dat idee zit.

luuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:59

Waarom zou ze wel met PB naar las vegas gaan? Iedereen weet dat ze met hem daar weinig kans maakt, en het is niet even op en neer met de vrachtwagen maar er komt heel wat meer bij kijken. En neem aan ze genoeg andere dingen aan dr hoofd heeft. Het is toch vrij logisch dat het voor anky niet meer zo is van: 'Meedoen is al een hele ervaring' omdat ze al genoeg van dit soort wedstrijden heeft gereden. Ik zou ook niet naar de andere kant van de wereld vliegen als je niet echt een kans maakt.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:00

luuk schreef:
Waarom zou ze wel met PB naar las vegas gaan? Iedereen weet dat ze met hem daar weinig kans maakt, en het is niet even op en neer met de vrachtwagen maar er komt heel wat meer bij kijken. En neem aan ze genoeg andere dingen aan dr hoofd heeft. Het is toch vrij logisch dat het voor anky niet meer zo is van: 'Meedoen is al een hele ervaring' omdat ze al genoeg van dit soort wedstrijden heeft gereden. Ik zou ook niet naar de andere kant van de wereld vliegen als je niet echt een kans maakt.

Misschien niet voor haar, maar voor PB?

En daarom denk ik: als je alleen nog maar een reis waagt omdat de kansen groot zijn dat je wint, is derde worden misschien daadwerkelijk een enorme nederlaag...Had je toch maar beter thuis kunnen blijven, verdikke :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:03

Niet als je erheen gaat om er weer in te komen (wat geloof ik de bedoeling was van deze wedstrijd voor Salinero). Ik zou best begrijpen dat ze niet die hele reis met PB wil maken om nergens te komen. Oefenwedstrijdjes kan ze ook hier in de buurt rijden... Minder belastend voor paard en ruiter.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:05

pharagirlke schreef:
Niet als je erheen gaat om er weer in te komen (wat geloof ik de bedoeling was van deze wedstrijd voor Salinero). Ik zou best begrijpen dat ze niet die hele reis met PB wil maken om nergens te komen. Oefenwedstrijdjes kan ze ook hier in de buurt rijden... Minder belastend voor paard en ruiter.

Dat is waar, maar ze doet net alsof PB niks voorstelt? Nee, het is geen Warum nicht of Satchmo, maar hij is ook niet niks!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:06

Nee dat snap ik sowieso niet. Ik vind PB eerlijk gezegd zelfs een leuker/fijner dier dan Salinero...
Misschien dat het niet zo goed klikt als met Sali?