Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:Ohh wat een ontzettend mooi en lief paardje!!
Ze ziet er echt gelukkig uit op de fotos
Waarom opereren als ze er verder geen last van heeft en zo toch verder kan leven??
(of ik lees er natuurlijk weer overheen..)
Ik ga zeker kijken vanavond
moonfish13 schreef:Hopen dat eigenaren dit soort dieren vaker laten leven?
Lekker hebben we straks nog meer van dat soort veulens rondlopen in nederland.
Eerlijk: Ik heb een hoop voor dieren over, maar dit gaat me te ver.
Dit dier zou ik in hebben laten slapen.
Het stomme/trieste is dat het 9 v/d 10 keer nog gepaard gaat met inzamelingsacties.
Maargoed, men heeft een zwak voor dit soort dieren en geeft hier geld voor blijkbaar.
Ik steun het niét in ieder geval.
Misschien hard, maar dit is wel mijn mening.
Ambiiee schreef:Ik heb een korte uitleg gekregen over hoe dat in zn werk gaat. Het neus bot moet een hoekje uitgezaagd worden, en zo opnieuw gezet worden. Zodat haar linker neusgaat open komt te staan en meer lucht doorheen komt. Als links meer openstaat, gaat haar traanbuis ook open staan. Zo ontsteken haar ogen niet meer, en zijn alle problemen opgelost!
Ambiiee schreef:moonfish13 schreef:Hopen dat eigenaren dit soort dieren vaker laten leven?
Lekker hebben we straks nog meer van dat soort veulens rondlopen in nederland.
Eerlijk: Ik heb een hoop voor dieren over, maar dit gaat me te ver.
Dit dier zou ik in hebben laten slapen.
Het stomme/trieste is dat het 9 v/d 10 keer nog gepaard gaat met inzamelingsacties.
Maargoed, men heeft een zwak voor dit soort dieren en geeft hier geld voor blijkbaar.
Ik steun het niét in ieder geval.
Misschien hard, maar dit is wel mijn mening.
Dat is jou mening, en daar gaan wij verder niet op in. Ik heb vele malen ditsoort discussies gevoert, en heb daar geen zin meer in. En van dat soort? Het is het zelfde SOORT als jou paard(en).