Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
weer
.
Kriel schreef:Is er uitgebreid afscheid genomen van het dier, heel spektakel eromheen, tranen....mag het diertje NOG niet met pensioen...
Hij had zijn glaasje champagne al genomen na dat uiterlijke vertoon, mag hij weer aantreden...
Is het ook niet een beetje persoonlijk die meningen???Bibah schreef:Niet om het een of ander hoor, maar de Fam. de Jongh heeft Inspekteur toch gekocht en niet DVB?
Hij komt toch alleen onder toeziend oog van Coby te staan??

Lienemien schreef:Ik zie net dat Kimberly a.s. zaterdag(morgen dus) al in Uden op de startlijst staat met .... Inspekteur?! Dus toch weer op wedstrijd..? Dacht uit het bovenstaande artikel te halen dat het als 'leer-paard' zou worden gebruikt en het niet meer in de sport zou komen..?
antibokker schreef:Gatverdamme! Ik heb de hele topic gelezen en ik zie nergens staan van een van de betrokkene dat inspekteur NIET op wedstrijd gaat, dit hebben jullie er zelf van gemaakt! Ik heb een account aangemaakt om hierop te reageren. Ik ben een kennis van beide partijen en ik wil jullie erop wijze dat jullie te maken hebben met een kind van 16 jaar. Beide partijen zijn ook zou professioneel dat ze echt wel weten of dat een paard nog kan lopen ja of nee.
Citaat:Inspekteur heeft al een prachtig afscheid gehad van de Topsport op de HK in Den Bosch, het is dus niet de bedoeling dat een jong talent nog eventjes Junioren of Young riders gaat rijden!