Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wolf359 schreef:stijgbeugel maakt meer indruk op een schedel![]()
maar dit bevestigd voor mij alweer dat en zweep op buitenrit echt een belangrijk onderdeel van je uitrusting is. niet alleen voor loslopende honden, maar dus ook voor loslopende gekken. ben trouwens ook blij dat mijn stijgbeugels erg snel afneembaar zijn. die heb ik dus echt zo in de hand om even een tik mee uit te delen ter zelfverdediging. en gelukkig een paard die niet bang is om op mensen af te lopen. doet ze ook wel eens, mensen gaan dan echt gauw aan de kant voor je.
ikenindi schreef:zal wel meer voorgevallen zijn dan alleen zelfverdediging vanuit de ruiters? sorry, maar je kan mij niet zeggen dat nuchtere mensen zomaar ruiters bij de enkel pakken en mensne naar sloten slepen
WolinLotte schreef:@Katleentje: Ja precies.. dat soort mensen denken dus niet na over de gevolgen.. Nu waren het pubers en zijn het gewoon t*ringleiersmet hun gedrag.. Dat zijn ook van die types die met hun scooters je paard komen opruien... Erg irritant. Nu reageert mijn paard daar gelukkig niet op, maar dat van die stokken en stenen ging me echt te ver. Kom niet aan m'n paard, dan kom je aan mij
. Dus heb meteen een klopjacht ingezet waar mijn paard actief aan deel nam. Die pipo's piepten wel even anders.
@vera23: Hahahahahahahahhahahahaha dat is helemaal te zot voor woorden... op Hart van Nederland: INVALIDE VROUW IN SCOOTMOBILE OP DE KOP DOOR BOZE PAARDRIJGANGER... *ach arme vrouw.. werd alleen niet bekend gemaakt wat zij uitgevreten had
*
Cayenne schreef:http://www.blikopnieuws.nl
De andere man was ondertussen ook uitgestapt om mee te delen dat zij hier niet zo mochten rijden.