Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
florence123 schreef:wat een prachtproef!
ik vind hem veel spectaculairder dan anky haar poef met salinero

Kev schreef:Ik ben zeker 1 van de weinigen (of de enige) die het niet zo mooi vindt? Ik hou zowiezo niet van die enorme knieactie, maar dat is een kwestie van smaak, maar ik vind het verschil tussen voorbeen en achterbeen te groot (voorbeen doet veel meer dan achter in bv uitgestrekte draf) in en een galopappuyement naar links sprong hij achter bijna gelijktijdig.
(en ik vind het nog aardig jong, hoe lang houdt hij dat vol? Maar ook dat is mijn persoonlijke mening)
hopla schreef:Kev schreef:Ik ben zeker 1 van de weinigen (of de enige) die het niet zo mooi vindt? Ik hou zowiezo niet van die enorme knieactie, maar dat is een kwestie van smaak, maar ik vind het verschil tussen voorbeen en achterbeen te groot (voorbeen doet veel meer dan achter in bv uitgestrekte draf) in en een galopappuyement naar links sprong hij achter bijna gelijktijdig.
(en ik vind het nog aardig jong, hoe lang houdt hij dat vol? Maar ook dat is mijn persoonlijke mening)
Nee hoor, je bent niet de enige
Suzanne F. schreef:Wat een megatalent!! Super bedankt voor het filmpje Horsedances!!
Hij doet me heel veel aan Ferro denken vooral in piaffe/passage. Totilas is alleen een heel stuk beter in het gewone drafwerk, jeetje wat een paard, geweldig!
hopla schreef:Kev schreef:Ik ben zeker 1 van de weinigen (of de enige) die het niet zo mooi vindt? Ik hou zowiezo niet van die enorme knieactie, maar dat is een kwestie van smaak, maar ik vind het verschil tussen voorbeen en achterbeen te groot (voorbeen doet veel meer dan achter in bv uitgestrekte draf) in en een galopappuyement naar links sprong hij achter bijna gelijktijdig.
Nee hoor, je bent niet de enige
Ik weet zeker, als Edward dit paard nog een jaartje kan trainen komt hier geen enkel paard meer overheen. Ik hoop dat Totilas gezond mag blijven en dat alles goed gaat, want dit wordt een wereldpaard!! 

had eerder voor een muziek met veel beat/bass gekozen bij hem denk ik
slowhandfh schreef:hier sluit ik me volledig bij aan !Dit is echt een droom van een paard en laat de concurrentie ver achter zich. Deze combinatie laat je echt genieten en zien hoe dressuur bedoeld is.
Een nieuwe ster is geboren. Dit dier kan alles tot in de perfectie.
Rose21 schreef:idd, zou er bij dit paard ook liever een vrouw mee zien rijden.Ik vind het echt een uitzonderlijk paard! Edward is zeker een goede ruiter maar ik zou totilas toch wel eens met een andere berijder willen zien. zou mij benieuwen wat anky er bijvoorbeeld mee zou doen......