"Het is heel normaal dat paarden zomaar dood neervallen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meliss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:53

& dan zo op de foto? o my gosh!
don't worry be happy?!

heb er echtgeen woorden voor, wat deze man doet.

Mayflower_

Re: "Het is heel normaal dat paarden zomaar dood neervallen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:19

Ik word helemaal naar van die foto's. En toch lijkt die man zo op het eerste gezicht heel 'normaal'. Gadver wat een k.lootzak! :r

Canis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:40

Vuile hufter!

Pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:00

Omg! dit is toch ongelofelijk?
Dan ben je toch echt héel ziek in je hoofd!
Brr, ik hoop idd dat hij een gepaste straf krijgt! (+ tbs!)

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:09

alleen die foto al :r

echt te ziek voor woorden!

Vedetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:21

Ziekelijk!! Echt ziekelijk.................

Zo lachend voor de camera gaan staan, deze man heeft geen fatsoen in zijn lijf. Dat kan niet anders.

Die arme beesten. Die het al gered hebben, hebben ik weet niet hoeveel paarden dood zien gaan voor hun ogen.
Hoe kan het dat dit gebeurd? Zoveel paarden, dat kan toch niet?? Let niemand daarop?

Ik wordt er misselijk van.................En dan misschien maar 6 maanden de cel in?? De enige "mazzel" die de dieren hebben, is dat hij nooit meer beesten mag houden!

miranda19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:41

wat een hufter

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:21

Maar goed dat ik deze meneer niet zomaar tegen het lijf kan lopen.. :r

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 10:06

jesterlover schreef:
Maar goed dat ik deze meneer niet zomaar tegen het lijf kan lopen.. :r

Ik denk dat het resultaat >> #) _-:( << zal zijn... bahbahbah!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:32

Die foto is er wel een om op een dartbord of schietschijf te hangen. Idd, voor mij ook maar goed dat hij hier niet in de buurt woont. Ik had er wel een gevangenisstrafje voor over om deze meneer even te laten weten wat ik van hem vind.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:35

Wat een imbeciele uitspraak.. Slaat dus zo nergens op!! Grr wordt hier boos van! Ja tuurlijk een paard dat doodvalt terwijl het mishandeld is door jezelf etc. is heel normaal ;(

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:35

Jeetje, wat een zieke mensen. Krijg er echt kippevel van.. Als je het lef hebt om die dieren zo te verwaarlozen, heb dan ook het lef om het iig toe te geven. Dat ben je ze wel schuldig..

Kan er echt niet bij. :n En inderdaad, de man lijkt op het eerste gezicht zo normaal.

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:40

Mijn god, wat bezielt zo'n man..
Hoe heeft zoiets zo ver kunnen komen, die vrouw en dochters mogen van mij lekker gezellig met hem mee de bak in.
En mogen ze ooit vrij komen, een levenslang verbod op ook maar 1 enkel huisdier..

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 20:18

Walgelijk die man, sorry mensen maar ik mag hopen dat hij ook zomaar dood neervalt, meer verdient hij niet.

laura_zarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 08:49

echt verschrikkelijk, ik kan de meest ranzige walgelijke straffen bedenken... ~~}>
maar daar kom ik niet echt verder mee... als er een paar van die paardjes naar nederland werden gebracht, zijn ze heel erg welkom :j
ik denk trouwens wel dat die dieren zodanig in shock zijn dat ze nooit meer normaal kunnen leven. %)
ik bedoel hoe zou jij het vinden als je een hele goede vriend waarmee je samen op je eten hebt moeten wachten dood neer ziet vallen, en dan ook nog over hem heen moet lopen? :(:)
ik vraag me ook af hoe hij aan die paarden komt, en als het pension paarden zijn (wat ik niet zeker weet) is het toch heel normaal als de eigenaar komt kijken? zouden wij ook doen... :o?
maar als het zijn eigen paarden zijn (wat ik me niet kan voorstellen) waarom zou hij dan geld aan iets besteden wat hij toch dood laat gaan en de bak voor in gaat |o ... en dan nog, als ik mijn paardje zou verkopen zou ik wel geregeld komen kijken... kan helemaal aan mij liggen hoor...

laura_zarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 08:58

laura_zarona schreef:
echt verschrikkelijk, ik kan de meest ranzige walgelijke straffen bedenken... ~~}>
maar daar kom ik niet echt verder mee... als er een paar van die paardjes naar nederland werden gebracht, zijn ze heel erg welkom :j
ik denk trouwens wel dat die dieren zodanig in shock zijn dat ze nooit meer normaal kunnen leven. %)
ik bedoel hoe zou jij het vinden als je een hele goede vriend waarmee je samen op je eten hebt moeten wachten dood neer ziet vallen, en dan ook nog over hem heen moet lopen? :(:)
ik vraag me ook af hoe hij aan die paarden komt, en als het pension paarden zijn (wat ik niet zeker weet) is het toch heel normaal als de eigenaar komt kijken? zouden wij ook doen... :o?
maar als het zijn eigen paarden zijn (wat ik me niet kan voorstellen) waarom zou hij dan geld aan iets besteden wat hij toch dood laat gaan en de bak voor in gaat |o ... en dan nog, als ik mijn paardje zou verkopen zou ik wel geregeld komen kijken... kan helemaal aan mij liggen hoor...

ik heb net even een goede straf bedacht *D
aan een paal binden op een farm/boederij waar wel goed voor de paarden word gezorgt, zodat hij kan zien hoe het wel moet, psychiater erbij, en 1 a 2x in de week een broodje, wel elke dag water, zodat hij zo lang mogelijk in leven blijft }>

Meliss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 13:12

Niets zal helpen bij zo'n vent denk ik......

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 22:46

Nou wat ik dan zou zeggen:
Bind em vast, laat druppels op zn hoofd vallen, broodje erbij, en maar martelen xD
Dan leert ie er misschien iets van,
maar ja, helaas kan dat nou weer niet :P

Dan maar opsluiten voor de rest van z'n leven, kan ook..
Dat mensen zó ziek in hun hoofd kunnen zijn, ongelooflijk!

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:50

Waterboarding, schijnt lang niet zo gevaarlijk te zijn als gedacht, gebruiken ze ook voor zwijgende nederlandse gevangenen heb ik net op internet gelezen dus moet zon eikel wel tegen kunnen.

Voor de gene die vinden dat deze straffen allemaal te vergaan, kwestie van persoonlijke gevoelens maar als het aan mij ligt, nou ja alle hierboven beschreven straffen en liefst allemaal tegelijk.