Geen verandering in situatie van paarden in Beets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 12:16

Lijkt mij duidelijk, dus bokkers als je echt met de paarden meeleeft, hou je je aan de regels. Flipje succes met je zaakje.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:11

Aan één kant inderdaad wel terecht. Anderzijds herinner ik me dat de 'autoriteiten' die zich bezig hielden met de paardenhandelaar in Nietap echter wel platgebeld werden en dat er daardoor behoorlijk wat druk op de ketel is gekomen om actie te ondernemen. -:(-

Flipje99

Re: Geen verandering in situatie van paarden in Beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 18:45

@ Russel,
Dankjewel!

@JannePauli:
De instanties zijn door ons al platgebeld en aangeschreven.. Ik denk, dat als wij het positieve contact willen behouden, ze nu heel even met rust moeten laten. Ze zijn er van op de hoogte, de volgende stap is voor hen. Ook hier draaien de molens langzaam, dus het is voor nu even afwachten..

Schafstall

Re: Geen verandering in situatie van paarden in Beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:09

Succes met iedereen die er achter de schermen mee bezig is. Hoop dat er heel snel een eind gemaakt kan worden aan deze kwellerij (zowel voor dier als mens). Ben er van overtuigd dat ze 't met de beste bedoelingen doet.......maar ze is een beetje doorgedraaid.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:24

jemig zeg erg verhaal !!
deze vrouw had een advertentie op marktplaats staat waar ik ook gewoon bijna op gereageert had omdat ik opzoek ben naar een nieuw verzorgpaardje !
Ben zo blijd at ik het niet heb gedaan zeg !!
ze staat nu weer op marktplaats