Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rhodos schreef:Ik ben verder niet achterdochtig hoor..maar ben toch bang voor een 1 aprilgrap. Als je goed leest staat er namelijk helemaal geen kleur in:
Citaat:De wijzigingen in het artikel luiden als volgt:
Deelnemers dienen in de ring te verschijnen, gekleed in:
- een rij-jas; type colbert met knopen en platliggende revers, het zitvlak geheel of gedeeltelijk bedekkend.
- een paar rijlaarzen, al dan niet voorzien van bruine kappen of jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige, gladleren chaps.
- een veiligheidscap/-helm met norm EN1384. Het is uitsluitend bij de paarden in de klasse Z1 en hoger toegestaan een dressuurhoed of bolhoed te dragen.
Sjoert schreef:Nog even en de dressuursport gaat de endurance achterna.
Ook gekleurde hoofdstellen.
Ik weiger dan nog een foto te schieten.
Angela schreef:CGJ12 schreef:Zo'n Hans-Peter die bijvoorbeeld Vivaldi in de L2-dressuur start....... (is volgens mij nog nooit officieel uitgebracht)....
En ik denk niet dat er een jury is die zegt: dit paard loopt met teveel oprichting voor dit niveau, voor deze oefening krijgt u dus een 4...
Angela schreef:CGJ12 schreef:Zo'n Hans-Peter die bijvoorbeeld Vivaldi in de L2-dressuur start....... (is volgens mij nog nooit officieel uitgebracht)....
En ik denk niet dat er een jury is die zegt: dit paard loopt met teveel oprichting voor dit niveau, voor deze oefening krijgt u dus een 4...
CGJ12 schreef:leonie80 schreef:Fijn voor onze jonge paarden bedoel je! nu hoeven we tenminste niet te wachten tot ze zes jaar oud zijn om eindelijk een keer Z te mogen starten, maar kunnen we ze ervaring op laten doen zodat ze niet in het "diepe" gegooit hoeven te worden. Daar gaat het namelijk om... niet om de prijzen weg te kapen.
Gezien jouw quote ga ik er gemakshalve maar vanuit dat jij per 1 april vrijwillig afziet van prijzen....